کد خبر: 1176731
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۵
امام جمعه پلدختر:
حجت الاسلام موسوی با اشاره به تلاش دشمن در راه اندازی جنگ ترکیبی و رسانه ای برای ضربه زدن به ارزش ها، گفت: خبرنگاران رسالت خطیری در مقابل با جنگ رسانه ای دشمن بر دوش دارند.

به گزارش جوان از لرستان، حجت الاسلام سیدمحسن موسوی، ظهر امروز در دیدار با خبرنگاران با گرامیداشت 17 مرداد، سالروز شهادت شهید محمود صارمی و تبریک روز خبرنگار گفت: خبرنگاران چشم بیان و گوش شنوای مردم و جامعه هستند.

امام جمعه پلدختر با اشاره به اینکه خبرنگاران پل ارتباطی بین مردم و مسؤولان هستند، افزود: این قشر ظرفیتی اثرگذار برای بیان مطالبات مردم از مسؤولان هستند.

وی با اشاره به ویژگی های خبرنگاران عنوان کرد: مهم ترین ویژگی خبرنگاران امانتداری، صداقت و حق گویی است.

حجت الاسلام موسوی اظهارکرد: خبرنگاران با دل صاف و پاکی که دارند به طور قطع قلم آنها نیز صادقانه است و جز خبر و واقعیت‌ها، چیز دیگری را منتشر نمی‌کنند و افرادی انقلابی و پای کار نظام و ولایت هستند.

وی با اشاره به تلاش دشمن در راه اندازی جنگ ترکیبی و رسانه ای، گفت: خبرنگاران در خنثی سازی توطئه های دشمن در جنگ ترکیبی و رسانه ای نقش آفرین بوده و رسالت سنگینی بر دوش دارند.

امام جمعه پلدختر با قدردانی از زحمات اصحاب رسانه بیان کرد: زحمات خبرنگاران این شهرستان که در ثبت و ضبط خبر برای آگاهی‌بخشی به مردم متحمل می‌شوند، قابل تقدیر است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار