کد خبر: 1109646
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۵
امام جمعه بروجرد:
حجت الاسلام حسینی، بر ضرورت هوشیاری و بصیرت مردم در برابر توطئه های دشمن تأکید کرد و گفت: این بصیرت و هوشیاری خنثی کننده توطئه های دشمن است.

به گزارش جوان از لرستان، حجت الاسلام «سیدعلی حسینی»، امروز(22مهر) در خطبه های این هفته نماز جمعه بروجرد ولادت پیامبر(ص) و امام صادق(ع) را گرامی داشت و با اشاره به اغتشاشات اخیر، اظهارداشت: باید با اغتشاشگران برخورد جدی صورت گیرد.

امام جمعه بروجرد افزود: مردم در ناآرامی های اخیر نشان دادند که هیچ گاه فریب دشمن را نمی‌خورد و بصیرت و هوشیاری این مردم همواره خنثی کننده توطئه های دشمنان بوده و هست.

وی با اشاره به اینکه دشمنان در سایه حرام خواری اموال مردم را غارت و به یغما بردند و ناامنی را ایجاد کردند، گفت: حرام خواری این کشورها در کنار حرام زادگی موجب شده تا نسل کشی، کودک کشی در یمن و اهانت به قرآن کریم و هزاران جنایت دیگر برای آنها همانند اب خوردن راحت باشد.

حجت الاسلام حسینی یادآور شد: حرام زادگی در کشورهای آمریکا و انگلیس به حدی است که ۲ مرکز بنیان خوانده این کشورها با ارائه آمار بیش از ۴۰ درصد اعتراف به آن دارد.

وی با بیان اینکه این کشورهای حرام خوار و حرام زاده در ناآرامی های اخیر از طریق پنج رسانه مانند بی بی سی، اینترنشنال و صدای آمریکا و من و تو با ارایه اخبار و گزارش های مختلف سعی در تحریک مردم داشتند، اظهارکرد: مردم نباید فریب جنگ رسانه ای دشمن را بخورند.

جوانان سرمایه های کشور هستند

امام جمعه بروجرد یاداور شد: در عربستان در یک روز ۸۰ جوان را گردن زدند و اتفاقات و جنایات مختلف را به راحتی از آنان می گذرند.

حجت الاسلام حسینی تصریح کرد: جوانان به عنوان سرمایه های این کشور باید در برابر توطئه های دشمن که امروزه در جنگ فرهنگی و رسانه ای به راه انداخته است، باید هوشیار باشند.

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار