کد خبر: 1175286
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۹
فرمانده سپاه حضرت قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: حضور فعال و پرشور مردم و بسیجیان در رزمایش مواسات، کمک مؤمنانه و رزمایش‌های جهادگران‌ فاطمی نشان داد که دشمن همچنان در محاسبات خود دچار اشتباه است.
به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، سردار حمید دامغانی، فرمانده سپاه حضرت قائم آل محمد (عج) استان سمنان صبح امروز در افتتاحیه رزمایش جهادگران فاطمی ۳ در مصلای حضرت امیرالمؤمنین (ع) سمنان اظهار کرد: رزمایش جهادگران فاطمی نشان داد که خط جهادی که از ۴۵ سال گذشته در این کشور آغاز شده است، ادامه دارد.

وی با بیان اینکه استان سمنان در دوران هشت سال دفاع مقدس بسیار خوش درخشید، گفت: اراده خداوند متعال بر این مقرر گشت تا با پایان جنگ‌ تحمیلی و حماقت منافقین، بساط سازمان رزم و ماشین‌جنگی منافقان نابود شود.

فرمانده سپاه حضرت قائم آل محمد (عج) استان سمنان ادامه داد: علی رغم‌ جنگ رسانه‌ای دشمنان، امسال پرشورترین محرم حسینی را در کشور شاهد بودیم.

دامغانی بیان کرد: حضور فعال و پرشور مردم و بسیجیان در رزمایش مواسات، کمک مؤمنانه و رزمایش‌های جهادگران‌ فاطمی نشان داد که دشمن همچنان در محاسبات خود دچار اشتباه شده است.

وی تصریح کرد: رزمایش جهادگران فاطمی پاسخ‌ کوبنده‌ای برای دشمنان‌ به همراه دارد که «ما مرد میدانیم».

سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان نیز در این رزمایش گفت: عملکرد کیفی و کمی اقدامات انجام‌شده توسط گروه‌های جهادی بسیار مطلوب ارزیابی شده است.

وی افزود: بسیج و گروه‌های جهادی که برگرفته از فرهنگ‌ ایثار و شهادت هستند، در امر محرومیت‌زدایی در استان سمنان به‌خوبی اهتمام ورزیدند.

هاشمی خاطرنشان کرد: گروه‌های جهادی با اقدامات محرومیت‌زدایی خود در بحث تحقق رشد اقتصادی نقش شایانی داشتند.

وی بیان کرد: یکی‌ از راه‌های مقابله با آسیب‌های احتمالی در  استان سمنان، فعالیت گروه‌های فرهنگی و مردمی است.

به گزارش فارس؛ یک‌ هزار و ۳۰۰ گروه جهادی در استان سمنان فعال هستند و بیش از ۵۰۰ گروه در رزمایش جهادگران فاطمی ۳ در۱۴۰‌ پروژه اقتصادی، عمرانی و فرهنگی فعالیت خواهند داشت.

همزمان با شهرستان سمنان در سراسر استان، سومین‌ رزمایش جهادگران فاطمی با حضور بیش از ۵۰۰ گروه جهادی آغاز به کار کرد.

افتتاحیه و صبحگاه مشترک رزمایش جهادگران فاطمی ۳ با حضور مسؤولان استانی و گروه‌های جهادی در مصلای حضرت امیرالمؤمنین (ع) برگزار شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار