کد خبر: 1173138
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۰
رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری ۲ مرد جوان که از بانوان با تهدید سلاح سرد زورگیری می‌کردند، خبر داد و گفت: متهمان به ۳۰ فقره زورگیری اعتراف کردند.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از مهر، سرهنگ محمد گودرزی بیان داشت: مأموران عملیات کلانتری ۱۸۱ وردآورد در حال گشت زنی در محدوده خیابان گودرزی تهران بودند که به ۲ مرد جوان که به صورت پیاده، افراد گذری را زاغ زنی می‌کردند، مشکوک و تحت مراقبت‌های ویژه پلیسی قرار می‌دهند.

وی گفت: متهمان در همین حین به طرف خانم جوانی حمله ور و با تهدید سلاح سرد قصد زورگیری از وی را داشتند که مأموران سریعاً برای دستگیری متهمان وارد عمل شده و هر دو متهم وقتی متوجه حضور مأموران شدند از محل گریختند.

این مقام انتظامی به اقدامات پیش دستانه پلیس و آمادگی هر چه تمام‌تر مأموران کلانتری اشاره کرد و گفت: با اجرای طرح مهار و اعلام مشخصات متهمان به سایر گشت‌های انتظامی، هر ۲ متهم در یک عملیات منسجم و پلیسی دستگیر و در بررسی‌های بیشتر از متهمان ۲ قبضه سلاح سرد که متهمان قبل از دستگیری سرقت کرده بودند کشف شد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: متهمان ۲۰ و ۲۲ ساله در تحقیقات اولیه به جرم خود و ۳۰ فقره سرقت مشابه با همکاری همدیگر اعتراف و اظهار داشتند پس از سرقت و زورگیری تلفن همراه و اموال مسروقه را به فرد معینی فروخته اند.

سرهنگ گودرزی در پایان با اشاره به سوابق متهمان در امر سرقت و تحمل حبس در زندان خاطرنشان کرد: کلیه مال باختگان به همراه متهمان پرونده راهی مراجع قضائی شدند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار