کد خبر: 1172168
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۶
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور:
حجت الاسلام والمسلمین قمی با اشاره به اینکه دشمن به دنبال تغییر ذائقه مردم است، گفت: تقویت زیرساخت های فرهنگی راه مقابله با توطئه های دشمن است.

به گزارش جوان از لرستان، حجت الاسلام و المسلمین محمد قمی، ظهر امروز، در نشست شورای اداری استان لرستان با اشاره به حضور خودجوش مردم در مراسم مختلف دینی و فرهنگی گفت: هویت مردم ایران به محبت اهل بیت(ع) گره خورده است.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی کشور با اشاره به توطئه های فرهنگی دشمن و هدف قرار دادن خانواده ها افزود: دشمن به دنبال تغییر ذائقه مردم است.

وی با تأکید بر ضرورت تقویت زیرساخت های فرهنگی برای مقابله با توطئه های دشمن عنوان کرد: با بهره مندی از ظرفیت همه دستگاه ها باید اقدامات فرهنگی تقویت شود.

حجت الاسلام والمسلمین قمی جهاد تبیین را راه مقابله با توطئه های فرهنگی دشمن خواند و اظهارداشت: جهاد تبیین رسالتی خطیر بر دوش همه ماست.

وی در ادامه تصریح کرد: شاخصه های جهاد تبیین باید به نسل آینده منتقل شود و با جهاد تبیین ارزش ها در جامعه به ویژه بین نسل نو پر رنگ شود.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی کشور یادآور شد: با توجه به آغاز اوقات فراغت نسل جوان و نوجوان در فصل تابستان باید اقدامات فرهنگی در دستور کار قرار گیرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار