کد خبر: 1169955
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۷
رئیس پارلمان لبنان خواستار خروج اشغالگران از مناطق اشغالی در لبنان شد و اعلام کرد: چادر‌های برپا شده از سوی حزب الله در اراضی لبنان است.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از مهر، نبیه بری رئیس پارلمان لبنان به چادر‌های برپا شده از سوی حزب الله لبنان که رژیم صهیونیستی مدعی شده بود آن‌ها را جمع خواهد کرد، واکنش نشان داد و گفت: این دو چادر لبنانی در اراضی لبنان برپا شده است و جامعه جهانی باید اسرائیل را به اجرای قطعنامه ۱۷۰۱ وادار کند.

وی خواستار خروج اشغالگران صهیونیست از بخش شمالی روستای الغجر، مزارع شبعا و تپه‌های کفرشوبا شد.

نبیه بری در ادامه با اشاره به شرایط داخلی لبنان هم گفت: برخی خواستار تغییر در روند توافق طائف هستند. ما برای به دست آمدن این توافق رنج بسیار کشیدیم و خطاب به کسانی که به دنبال تغییر آن هستیم درباره تبعات این اقدام هشدار می‌دهم. درخواست برخی برای تغییر آن لبنان را در معرض تبعات ناگوار قرار خواهد داد.

وی موفقیت هر تحرک خارجی در زمینه انتخاب رئیس جمهور لبنان را منوط به توافق داخلی لبنان دانست.

این در حالی است که روز گذشته رژیم صهیونیستی مدعی شد که چادر‌های برپا شده از سوی حزب الله را جمع آوری خواهد کرد.

کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی مدعی شد که تل آویو از طریق یونیفل به حزب الله لبنان اعلام کرده است که چادر‌هایی که حزب الله برپا کرده است جمع خواهد کرد حتی اگر این اقدام به جنگ دامنه دار منجر شود.

این در حالی است که نتانیاهو به وزیران کابینه این رژیم اعلام کرد که تلاش میانجی گران برای راضی کردن حزب الله راه به جایی نبرده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار