کد خبر: 1168985
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۱
اخبار ضد و نقیضی از شنیده شدن صدای انفجار در مرز لبنان و فلسطین اشغالی منتشر می‌شود. برخی از انفجار مین و برخی از شلیک موشک از لبنان به سمت رژیم صهیونیستی و پاسخ اشغالگران به آن سخن می‌گویند.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، منابع رسانه‌ای، امروز (پنجشنبه، ۶ جولای)، از شنیده شدن صدای دو انفجار در حومه منطقه «کفرشوبا» در مرز‌های مشترک لبنان با فلسطین اشغالی خبر دادند.

برخی منابع ادعا کردند که یک راکت از لبنان به سوی اراضی اشغالی فلسطین شلیک شده است و به اعلام رسانه‌های سعودی، رژیم صهیونیستی نیز در پاسخ به آن، دو گلوله خمپاره شلیک کرده است.

خبرگزاری رویترز نیز به نقل از منابع امنیتی، از شلیک دست‌کم یک موشک از جنوب لبنان به سمت فلسطین اشغالی خبر داد.

این در حالی است که ساعاتی پیش، حزب‌الله لبنان طی بیانیه‌ای از اقدام رژیم صهیونیستی در انجام برخی تغییرات خطرناک از جمله حصارکشی در بخش لبنانی شهرک «الغجر» خبر داده بود.

به اعلام حزب‌الله لبنان، این اقدام رژیم صهیونیستی موجب تغییر شکل و بافت تاریخی و طبیعی این منطقه خواهد شد به همین از مردم و دولت لبنان خواست تا اجازه تحقق این هدف صهیونیست‌ها را ندهند.

شبکه لبنانی المنار نیز اعلام کرد: هنوز مشخص نیست صدای دو انفجاری که به گوش رسیده است، مشخص نیست. یکی از این انفجار‌ها در حوالی بخش سوری روستای الغجر و دیگری در مجاورت یک مزرعه در منطقه «بسطرا» در خارج شهرک کفرشوبا شنیده شده است.

اما وبگاه لبنانی «النشره» نوشت: یک راکت که از منطقه بسطرا شلیک شده بود در جنوب «الوزانی» ساقط شد و ارتش اسرائیل نیز تنها یک خمپاره به سوی مکانی که از از آنجا، راکت شلیک شده بود، شلیک کرد.

از دیگر سو، وبگاه صهیونیستی «واللا» به نقل از یک منبع آگاه نظامی نیز نوشت: هیچ موشکی از لبنان شلیک نشده و گفته می‌شود که دلیل صدا‌های انفجار شنیده شده، انفجار مین است.

هنوز جزئیات بیشتر و دقیق‌تری از این خبر در دست نیست. اطلاعات تکمیلی متعاقبا ارسال می‌شود.

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار