کد خبر: 1167683
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۶
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران از ایجاد تغییراتی در مدل کسب و کار شرکت‌های خصوصی تاکسیرانی خبر داد.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از سایت شهر، مهدی وحدت‌کار درباره مدل کسب و کار شرکت‌های تاکسیرانی گفت: از آنجا که تغییر مدل کسب و کار شرکت‌های تاکسیرانی خواسته و مطالبه مردم است، ما هم وظیفه داریم روی تغییر این مدل کسب و کار وقت بگذاریم. سازمان تاکسیرانی حسب دستور شهردار آیین‌نامه‌ای تدوین می‌کند که مبتنی بر همان مواردی است که وزارت کشور ابلاغ کرده است که بتواند مدل کسب و کار را تغییر بدهد.

وحدت‌کار با بیان اینکه مادامی که اقتصاد این شرکت‌های خصوصی درست نشود عملا ارائه خدمت منطقی پیش نمی‌رود، اظهار کرد: این بیزنس‌مدل هم برای رانندگان به عنوان خدمات دهنده و هم برای شرکت‌ها باید تغییر کند. مدل کنونی مبتنی بر اخذ عوارض یا شبیه به این از راننده تاکسی و درآمدی است که در نقل و انتقال تاکسی دارد.

وی گفت: شرکت‌های تاکسیرانی باید مدل کسب و کارشان براساس ارائه خدمت به مسافر باشد؛ نه خرید و فروش تاکسی و نه درآمد تاکسیران که هزار تومان هزار تومان جمع می‌کند. این مدل نیاز به تغییر آیین‌نامه دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار