کد خبر: 1166540
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۲
رییس اداره پیش بینی و مدیریت بحران وضع هوا سیستان و بلوچستان گفت: از ۱۱ ایستگاه هواشناسی و بارنسجی گزارش باران داشته ایم که تا شب گذشته از ایرانشهر ۲.۷، بزمان۴.۵,مارندگان ۱۶, چگرد ۱۱.۵ میلیمتر بوده است.
به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، علی ملاشاهی اظهار کرد: وزش تند باد شدید موقتی تا بیشینه ۱۰۱ کیلومتر بر ساعت   امروز ۴ تیر ۱۴۰۲ ایرانشهر را درنوردید و گردوغبار حاصل از آن شعاع دید افقی را در منطقه فرودگاهی  به ۱۰۰ متر کاهش داد. همچنین غبار حاصل از طوفان امروز منطقه سیستان دید افقی را در ایستگاه فرودگاهی زاهدان تا ۳۰۰۰ متر کاهش داد.

رییس اداره پیش بینی و مدیریت بحران وضع هوا سیستان و بلوچستان بیان کرد: طوفان در شمال استان تا فردا همچنان ادامه دارد و سه شنبه از شدت طوفان کاسته می شود. در مناطق جنوبی و ارتفاعات مرکزی استان تا سه شنبه شرایط برای سیلابی شدن مسیل ها و رودخانه های فصلی در حد هشدار سطح نارنجی فراهم است.

وی افزود: برای شمال استان از ترددهای جاده ای و تردد غیر ضروری بیماران تنفسی، افراد سالخورده و کودکان، در زمان غبار آلود شدن هوا خودداری شود.

ملاشاهی گفت: همچنین در فعالیت های کوهنوردی احتیاط شود و از اسکان در حاشیه مسیل ها و رودخانه های فصلی و چرا دام در ارتفاعات و حاشیه مسیل ها در زمان بارندگی خودداری گردد و از محصولات کشاورزی محافظت شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار