کد خبر: 1163836
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
نماینده ولی‌فقیه در لرستان:
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه در بخش کشاورزی کارهای زیادی باید انجام شود، گفت: متولیان بخش کشاورزی مشکلات تولیدکنندگان این بخش را کاهش دهند.

به گزارش جوان از لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی، ظهر امروز، در دیدار با رئیس سازمان جهاد کشاورزی و کارکنان آن که به مناسبت هفته جهاد کشاورزی گفت: شرایط و فضا باید به گونه‌ای باشد که فعالیت بخش کشاورزی اقتصادی و سودآور باشد.

نماینده ولی فقیه در لرستان متولیان بخش کشاورزی باید مشکلات تولیدکنندگان این بخش را برطرف کنند، افزود: در بخش کشاورزی کارهای زیادی در استان انجام شده اما کارهای بزرگی نیز باقی مانده که باید انجام شود.

وی بر ضرورت توزیع عادلانه امکانات و تجهیزات  کشاورزی تاکید کرد و گفت: جذب نیروی متخصص و بدون ضابطه همواره مورد تاکید است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با تأکید بر ضرورت مصرف بهینه آب در بخش کشاورزی گفت: جلوگیری از تقسیم اراضی کشاورزی به قطعات کوچکتر از دیگر مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی در ادامه با بیان اینکه نبود صنایع تبدیلی از دیگر چالش‌های پیش روی بخش کشاورزی است، بیان کرد: نبود صنایع تبدیلی و تکمیلی باعث شده ما با ضایعات بخش کشاورزی مواجه باشیم، باید راهکاری اندیشیده شود تا ضایعات کاهش پیدا کند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار