کد خبر: 1163804
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۳
فرمانده انتظامی لرستان:
الهی با بیان اینکه شهدا برگزیده خداوند متعال هستند، گفت: افتخار می‌کنیم روزانه شهدایی از مجموعه انتظامی در سراسر کشور تقدیم حفظ ارزش‌ها و امنیت کشور می‌شود.

به گزارش جوان از لرستان، یحیی الهی، صبح امروز،  در مراسم تشییع پیکر شهید مدافع امنیت «رسول مهدوی‌پور» در شهرستان کوهدشت با گرامیداشت یاد و نام شهدا گفت: حضور در مراسم تشییع پیکر مطهر شهدا عنایت خداوند متعال است.

فرمانده انتظامی لرستان با بیان اینکه افتخار می‌کنیم روزانه شهدایی از مجموعه انتظامی در سراسر کشور تقدیم حفظ ارزش‌ها و امنیت کشور می‌شود، افزود: امروز نیروهای مسلح، ولایت‌مدار و ادامه‌دهنده راه شهدا هستند و نمونه آن شهید مهدوی‌پور است.

وی با بیان اینکه شهدای نیروی انتظامی وفاداری، ولایت‌مداری و از خودگذشتگی را از مکتب امام حسین(ع) یاد گرفته اند، عنوان کرد: جموعه انتظامی فرزندان برومند امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری هستند که جهت حفظ و حراست از مرزها، امنیت مردم و کشورشان جانشان را در طبق اخلاص می‌گذارند.

الهی با بیان اینکه خدمت به مردم عنایت ویژه از طرف خداوند متعال است، گفت: تأکید روزانه ما به همکاران این است که در راستای نظم و امنیت مردم شتاب کنند.

وی ادامه داد: به تعبیر قرآن شهیدان زنده هستند و شهادت امری با فضیلت است، با توجه به روایتی از امام صادق(ع)، چند گروه هستند که می‌توانند شفاعت کنند و یکی از آنان شهدا هستند که می‌توانند شفیع انسان‌ها شده و آنان را به همراه خودشان وارد بهشت کنند.

الهی یادآور شد: شهید مهدوی‌پور چند ساعت قبل از شهادت با همسرش تماس می‌گیرد و از او می‌خواهد آهنگ پیشوازی که به نام شهید حاج قاسم سلیمانی است را برایش انتخاب کند.

وی خاطرنشان کرد: شهدا برگزیده خداوند متعال هستند و اعتقاد و باور ما این است کسانی‌ که به درجه رفیع شهادت می‌رسند، از طرف خداوند انتخاب می‌شوند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار