کد خبر: 1162395
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۱
رئیس مرکز تعویض و شماره‌گذاری پلیس راهور فراجا مدارک لازم جهت تعویض پلاک وسایل نقلیه را اعلام کرد.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، سرهنگ علی محمدی رئیس مرکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک پلیس راهور انتظامی کشور در خصوص مدارک لازم برای تعویض پلاک وسایل نقلیه اظهار داشت: در حال حاضر متقاضیان برای دریافت خدمات تعویض پلاک و شماره گذاری باید به سامانه نوبت دهی مراجعه کرده و بعد از بارگذاری مدارک خواسته شده نسبت به تعیین روز و ساعت حضور و حتی مرکز شماره‌گذاری مدنظر خود اقدام کنند.

سرهنگ محمدی تصریح کرد: متقاضیان قبل از رزرو نوبت باید اعتبار بیمه نامه وسیله نقلیه را بررسی کرده و نسبت به اخذ معاینه فنی نیز اقدام کنند.

رئیس مرکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک پلیس راهور فراجا با بیان اینکه قبل از ورود به سامانه نوبت‌دهی، تسویه خلافی خودرو و پرداخت مالیات بررسی، اخذ و ثبت می‌شود، گفت: مسأله احراز سکونت برای فروشنده و چه برای خریدار نیز به صورت سیستمی انجام می‌شود.

سرهنگ محمدی تصریح کرد: مدارکی که فروشنده و خریدار در هنگام حضور در مراکز تعویض پلاک باید به همراه داشته باشند عبارت است از شناسنامه، کارت ملی، سندمالکیت و کارت خودرو.

وی گفت: با توجه به رزرو نوبت از قبل، سیستمی شدن مراحل و بارگذاری مدارک، ارائه خدمات به متقاضیان در مراکز شماره‌گذاری بدون معطلی انجام شده و کارشناسان مستقر در محل بعد از بررسی مدارک هویتی خریدار و فروشنده، اصالت خودرو را بررسی کرده و نسبت به فک و نصب پلاک اقدام خواهند کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار