کد خبر: 1161508
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۵
حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی گفت: با وجود همه دشمنی‌ها، فتنه‌ها، انواع نفوذ و سنگ‌اندازی‌ها در مسیر انقلاب اسلامی، امروز دشمن احساس می‌کند که رو به زوال است.

به گزارش جوان آنلاین،‌مهم‌ترین مطالبه بعد از رحلت امام خمینی (ره) اسلامی بودن نظام استحجت‌الاسلام «عبدالله حاجی‌صادقی» نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفتگو با دفاع‌پرس، در خصوص ویژگی‌های رهبری امام خمینی (ره) و امام خامنه‌ای، اظهار داشت: امام خمینی (ره) حق حیات بر گردن ما دارند؛ چون اسلام ناب را زنده کردند و این همان مطلبی است که قرآن به آن اشاره دارد؛ زیرا قرآن عنوان کرده که اسلام به شما حیات داده است.

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی افزود:، اما مهم‌ترین انتظار از انقلاب اسلامی که امام خمینی (ره) پایه‌های آن را بنا نهادند، تحقق دولت اسلامی جامع و کامل است؛ یعنی دولت اسلامی جامع و کاملی که همه ارکان آن واقعاً در خدمت مردم باشند.

نماینده، ولی فقیه در سپاه ادامه داد:، چون با گذشت بیش از ۴۰ سال از عمر انقلاب اسلامی و عبور از دو مرحله‌ی «انقلاب اسلامی» و «تشکیل نظام اسلامی»، اکنون در مرحله سوم که «تشکیل دولت اسلامی» باشد، مانده‌ایم و این به معنای آن است که برای رسیدن به مراحل چهارم و پنجم تحقق اهداف انقلاب اسلامی که تشکیل کشور و دنیای اسلامی باشد، راهی طولانی در پیش داریم.

وی اضافه کرد: بنابراین مهم‌ترین مطالبه‌ای که می‌توان بعد از رحلت امام خمینی (ره) از مسئولان داشت، اسلامی بودن دولت است؛ به همین دلیل مسئولان باید به معنای واقعی خادم مردم، نقطه اتصال امام و ملت، و پیرو سیاست رهبر معظم انقلاب باشند؛ بر این اساس، چنانچه عمل به توصیه رهبری و اقتصاد مقاومتی در دستور کار قرار گیرد، وضعیت جامعه بهبود می‌یابد.

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی سپس با اشاره به اینکه همه مسئولان در هر سِمتی باید بدانند که سیاستگذار این نظام، رهبر معظم انقلاب اسلامی هستند، گفت: با وجود همه دشمنی‌ها، فتنه‌ها، انواع نفوذ و سنگ‌اندازی‌ها در مسیر انقلاب اسلامی، امروز دشمن احساس می‌کند که رو به زوال است؛ زیرا بعد از امام خمینی (ره) کسی مثل ایشان رهبری را به دست گرفت که روشی غیر از روش امام (ره) را در دستور کار خود قرار نداد.

انتهای پیام/

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار