کد خبر: 1161471
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۳
قهرمان لیگ برتر انگلیس با غلبه بر رقیب همشهری، فینال جام حذفی را برد و دومین جامش در این فصل را کسب کرد.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از تسنیم، پرونده رقابت‌های جام حذفی انگلیس در فصل 23-2022 با قهرمانی منچسترسیتی بسته شد.

قهرمان لیگ برتر انگلیس که رؤیای کسب اولین سه‌گانه را در سر می‌پروراند، امروز (شنبه) از ساعت 17:30 به وقت تهران در ورزشگاه ومبلی شهر لندن به مصاف رقیب همشهری، منچستریونایتد رفت و این تیم را با نتیجه 2 بر یک شکست داد تا پس از لیگ، جام حذفی را هم فتح کرده باشد.

تیم فوتبال منچسترسیتی انگلیس , تیم فوتبال منچستریونایتد انگلیس , جام حذفی انگلیس ,

منچسترسیتی خیلی زود و در همان دقیقه اول مسابقه توسط ایلکای گوندوگان از شیاطین سرخ پیش افتاد. یونایتد در دقیقه 33 با گلی که برونو فرناندز از روی نقطه پنالتی زد کار را به تساوی کشاند اما گوندوگان با زدن دومین گل خود در دقیقه 51 مسبب پیروزی سیتی در دربی منچستر شد.

به این ترتیب سیتی برای هفتمین بار قهرمان جام حذفی انگلیس شد و از این حیث به طور مشترک با استون‌ویلا در رده ششم پرافتخارترین تیم‌های قدیمی‌ترین تورنمنت فوتبال جهان قرار گرفت.در سمت مقابل اما منچستریونایتد که دومین تیم پرافتخارترین تیم جام است، از کسب سیزدهمین قهرمانی‌اش در این مسابقات بازماند. آرسنال با 14 قهرمانی، پرافتخارترین تیم جام حذفی انگلیس است.

تیم فوتبال منچسترسیتی انگلیس , تیم فوتبال منچستریونایتد انگلیس , جام حذفی انگلیس ,

سیتی حالا خودش را برای مصاف با اینتر در فینال لیگ قهرمانان اروپا آماده می‌کند، دیداری که هفته آینده در استانبول برگزار می‌شود و پیروزی در آن می‌تواند تیم پپ گواردیولا را به اولین سه گانه‌اش برساند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار