کد خبر: 1161107
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۴
کشتی فرنگی رنکینگ اتحادیه جهانی
مراسم قرعه کشی مسابقات ۷ وزن نخست رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی رنکینگ اتحادیه جهانی جام کوژومکول و ساناتبایف قرقیزستان، عصر امروز برگزار شد.

به گزارش جوان آنلاين به نقل از فارس، مراسم قرعه کشی مسابقات ۷ وزن نخست رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی رنکینگ اتحادیه جهانی جام کوژومکول و ساناتبایف قرقیزستان، عصر امروز برگزار شد.

نتایج قرعه کشی نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

در وزن ۵۵ کیلوگرم که ۹ کشتی گیر حضور دارند، پویا دادمرز در دور نخست به مصاف موکاشیف از قزاقستان می‌رود و در صورت گذر از این حریف در دور بعد به مصاف اورتیکبویف از ازبکستان می‌رود.

در وزن ۶۰ کیلوگرم که با حضور ۱۵ کشتی گیر برگزار می‌شود، مهدی محسن نژاد در دور اول با کائو از چین کشتی می‌گیرد و در صورت پیروزی مقابل این حریف در دور دوم به مصاف برنده دیدار میان آرنوات از رومانی و دوردیف از ترکمنستان می‌رود.

در وزن ۶۳ کیلوگرم که ۱۰ نفر شرکت کرده اند، ایمان محمدی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم به مصاف داستان زارلیخانوف از قزاقستان می‌رود.

در وزن ۶۷ کیلوگرم که ۱۶ نفر حضور دارند، سید دانیال سهرابی در دور اول به مصاف آتابایف از ازبکستان می‌رود و در صورت پیروزی در این دیدار در دور بعد با برنده مبارزه میان ختسوریانی از گرجستان و میهات از رومانی مصاف می‌دهد.

در وزن ۸۷ کیلوگرم که ۱۵ شرکت کننده دارد، ناصر علیزاده در دور نخست با جنگیز از ترکیه مبارزه می‌کند و در صورت گذر از این حریف در دور دوم به مصاف برنده مبارزه آساکیف از قرقیستان و کاستوبایف از قزاقستان با اویلیکوف از ترکمنستان می‌رود.

در وزن ۹۷ کیلوگرم که ۱۵ نفر حضور دارند، محمدهادی ساروی در دور نخست با اوماروف از چک کشتی می‌گیرد و در صورت پیروزی مقابل این حریف، دور دوم به مصاف برنده کشتی میان چن از چین و اوروزبکوف از قرقیزستان می‌رود.

مهدی بالی دیگر نماینده کشورمان در دور اول به مصاف ژوژوپبکوف از قرقیزستان می‌رود و در صورت غلبه بر این حریف در دور بعد با برنده چیما از هند و رستم آساکولوف از ازبکستان مبارزه می‌کند. دو نماینده کشورمان در صورت پیروزی مقابل حریفان خود در دیدار نیمه نهایی به مصاف یکدیگر می‌روند.

در وزن ۱۳۰ کیلوگرم که ۱۴ نفر شرکت کرده اند، امین میرزازاده در دور نخست با ایلدیریم از ترکیه مبارزه می‌کند و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد به مصاف برنده ساهیل از هند و منگ از چین می‌رود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار