کد خبر: 1160867
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۰
وزیر راه و شهرسازی با اشاره به افزایش تعداد پرواز‌ها گفت: تعداد زیادی هواپیمای گران قیمت به چرخه پرواز‌ها برگشته است که منجر به آن شده تعداد پرواز‌ها گاهی به پیک هزار پرواز در روز هم برسد.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از ایرنا، «مهراد بذرپاش» روز سه شنبه در گردهم آیی مدیران و کارکنان روابط‌عمومی‌های وزارت راه و شهرسازی، مخاطبان وزارت راه و شهرسازی را با توجه به وسعت خدمات این سازمان، عموم مردم دانست و افزود: وظیفه روابط عمومی، ایجاد روابط درست، دقیق و صادقانه با عموم مردم به عنوان ذینفعان این سازمان است.

وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: اقدامات و برنامه‌های قابل توجهی در حوزه‌های حمل‌و نقل و مسکن و شهرسازی در حال انجام است که لازم است اطلاع رسانی و به عموم اطلاع داده شود.

بذرپاش به تشریح اقدامات انجام شده در حوزه صنعت هوانوردی پرداخت و با اشاره به افزایش تعداد پرواز‌ها گفت: تعداد پرواز‌ها گاهی به پیک هزار پرواز در روز هم می‌رسد و تعداد زیادی هواپیمای گران قیمت به چرخه پرواز‌ها برگشته است.

وی وزارت راه و شهرسازی را بزرگترین سازمان اجرایی کشور دانست که در همه بخش‌ها تماس حداکثری با مردم دارد، بنابراین باید یکی از خادم‌ترین سازمان‌ها باشد.

بذرپاش گفت: با توجه به تماس حداکثری وزارت راه و شهرسازی با مردم، این سازمان زیر ذره بین قضاوت‌ها در بیشترین حد قرار دارد و کوچکترین اشکال و ایرادی به شدت بازتاب خواهد داشت.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به نقش و جایگاه روابط عمومی، یکی از وظایف این بخش را ایجاد ادراک درست و دقیق میان مردم و سازمان‌ها دانست و افزود: باید ادراک مردم به عنوان خدمت گیرندگان ادراکی صادقانه باشد تا در لحظات نیاز، مشارکت و همراهی مردم را به ارمغان بیاورد.

وزیر راه و شهرسازی به خطای هاله‌ای اشاره کرد و گفت: گاهی خدمات و اقدامات کوچک‌تر به اندازه اقدامات بزرگ برای اطلاع رسانی جدی گرفته نمی‌شود در حالیکه با نگاه سرعت بخشی، کیفیت بخشی و غنی‌تر شدن باید این اقدامات انجام شده و به مردم با استفاده از ابزار‌های مناسب و ابتکار و بدون بزرگ نمایی اطلاع رسانی شود.

بذرپاش روابط عمومی‌ها را یکی از ساختار‌های اصلی برای انگیزه بخشیدن به روابط درون سازمانی دانست و افزود: روابط عمومی‌ها به عنوان مشاوران امن سازمان‌ها بوده و در بالاترین سطح مشاوران و مدیران قرار دارند.

وزیر راه و شهرسازی گفت: ساختار روابط عمومی‌ها اصلاح می‌شود و جایگاه آن‌ها ارتقا خواهد یافت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار