کد خبر: 1159895
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۱
سازمان آزادی‌بخش فلسطین خبر داد که مقامات رژیم صهیونیستی ساخت بیش از ۳ هزار واحد صهیونیستی جدید در قدس اشغالی و کرانه باختری را تصویب کرده‌اند.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، در راستای تشدید سیاست کوچ اجباری و پاکسازی نژادی سیستماتیک، سازمان آزادی‌بخش فلسطین، امروز (شنبه)، اعلام کرد که رژیم صهیونیستی اخیرا ساخت ۳ هزار واحد صهیونیستی جدید در شرق قدس اشغالی و کرانه باختری را تصویب کرده است.

«دفتر ملی دفاع از سرزمین و مقاومت در برابر شهرک‌سازی» وابسته به سازمان آزادی‌بخش فلسطین در گزارش هفتگی خود این خبر را اعلام کرد و اشاره کرد که ساخت بیش از ۶۰۰ واحد در محله شیخ جراح در قدس اشغالی و همچنین ساعت ۶۱۵ واحد صهیونیستی در شهرک‌های بزرگ قدس و کرانه باختری به تصویب رسیده است.

طبق این گزارش، کمیته صهیونیستی موسوم به «سازمان‌دهی و ساخت‌وساز» تهیه دو طرح برای ساخت ۱۷۰۰ واحد صهیونیستی جدید در شرق شهرک «رموت» در قدس را تصویب کرده است.

در این بیانیه همچنین آمده است که این اقدام در قالب پروژه زمان‌بندی‌شده تکمیل ساخت ۵۸ هزار واحد صهیونیستی در شرق قدس صورت خواهد گرفت.

رسانه‌های صهیونیستی پیش از این گزارش داده بودند که کابینه تل‌آویو، ۹۵ میلیون شِکِل (معادل با ۲۶ میلیون دلار) را برای جذب و اسکان شهرک‌نشینان جوان در قدس اشغالی اختصاص خواهد داد.

روزنامه صهیونیستی «اسرائیل هویم» خبر داده بود که در این طرح که با همکاری شهرداری قدس اشغالی و با حمایت سازمان‌های صهیونیستی تنظیم شده است، رژیم صهیونسیتی شهرک‌نشینان متأهل و مجرد ۱۸ تا ۳۵ سال را ترغیب خواهد که در قدس اشغالی ساکن شوند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار