کد خبر: 1159815
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۸
سی امین نشست هیات اجرایی کمیته پارالمپیک آسیا APC
سی امین نشست هیات اجرایی کمیته پارالمپیک آسیا صبح امروز، ششم خرداد ماه به میزبانی کمیته پارالمپیک ایران آغاز به کار کرد.

به گزارش جوان آنلاین و به نقل از سایت کمیته ملی پارالمپیک، در آغاز این نشست ماجد راشد، رییس اماراتی کمیته پارالمپیک آ سیا ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این نشست به میزبانی ایران گفت: در ابتدا از دکتر کارگری، رییس کمیته پارالمپیک ایران و تیم اجرایی کمیته پارالمپیک ایران بابت میزبانی تشکر و قدردانی می‌کنم.

وی افزود: تمدن کهن ایران بر هیچ کس پوشیده نیست و هیچ کس نمی‌تواند آن را انکار کند و با بهره مندی از ابزار تاریخ می‌توان به زوایای این تمدن غنی پی برد.

راشد گفت: مردم ایران بسیار مهمان نواز و دوست داشتنی هستند و از دیدن مجدد آن‌ها بسیارخرسندم. من چند ماه پیش در ایران و برای شرکت در جشن روز ملی پارالمپیک حضور داشتم و خوشحالم که فرصت سفر مجدد به ایران دست داد.

رییس کمیته پارالمپیک آسیا خاطر نشان کرد: پیشرفت و توسعه ورزش پارالمپیک در ایران از طریق آمار و نتایج و همچنین دستاورد‌هایی که در موزه ملی ورزش، المپیک، پارالمپیک به نمایش درآمده، قابل مشاهده است و جا دارد از حمایت‌های رهبر معظم و دولت ایران در توسعه جنبش پارالمپیک قدردانی کنم.

وی افزود: طی سفر گذشته ام به ایران توانستم با ورزشکاران شاخص و مقامات ملاقات کنم و همچنین در بازدید از آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک از نزدیک در جریان دستاورد‌های علمی و تحقیقاتی کمیته پارالمپیک ایران قرار گرفتم. ایران نقش مهمی در جنبش پارالمپیک دارد و کار‌های بزرگی انجام داده و مطمئن هستم که کار‌های بیشتر و بزرگ تری از این کشور خواهیم دید.

راشد تصریح کرد: من و دوستانی که امروز در این نشست حضور دارند تمام تلاش خود را به کار می گیریم که به اهداف پیش بینی شده دست یابیم و باید بگویم که تمامی آسیا را در قالب یک خانواده می بینیم. امروز و در سی امین نشست هیات اجرایی کمیته پارالمپیک آسیا بدون در نظر گرفتن چالشهای موجود همانند مساله کوید، مسال مالی و ... با انرژی خوبی که از ورزشکاران به سوی ما گسیل می شود، با امید و قدرت به سوی اهداف خود گام برمی داریم.

رییس کمیته پارالمپیک آسیا گفت: از دیگر اهداف ما شنیدن صدای ورزشکاران از طریق ایجاد ساز و کار کمیسیون ورزشکاران بوده است که بتوانیم ایده ها، آرا و نظرات آنها را نیز پذیرا باشیم. همچنین خوشحالم که به اطلاع برسانم ما موفق شدیم که کشورهای آسیایی را به هم متصل کنیم و این مهم با کمک کمیته های ملی پارالمپیک در کشورهای مختلف محقق شده است و در آینده نیز اگر بخواهیم برنامه ای را به مرحله اجرا برسانیم با حمایت و بهره مندی از امکانات کلیه کشورها خواهد بود و خوشحالیم که به این مهم دست پیدا کرده ایم.
 
وی در پایان افزود: قاره کهن بیشترین تعداد ورزشکاران را در حوزه ورزش پارالمپیک دارد و ما نباید ورزشکاران را منتظر نگه داریم و با سخت کوشی تلاش کنیم تا رویاهای آنها را به واقعیت تبدیل کنیم. در پایان بار دیگر از کمیته ملی پارالمپیک ایران به خاطر این میزبانی تشکر می کنم و خوشحالم که نشست APC را در حضور شما برگزار می کنیم.
سی امین نشست هیات اجرایی کمیته پارالمپی آسیا طی روزهای ششم و هفتم خرداد ماه به میزبانی جمهوری اسلامی ایران و در ساختمان کمیته المپیک و پارالمپیک برپاست.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار