کد خبر: 1159535
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۰
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: رهبر انقلاب حوزه فرهنگ را حوزه اصلی برای پیشبرد اهداف انقلاب دانسته و برای آن وقت می‌گذارند، گفت: امروز رهبر انقلاب، پرچم دار این نهضت هستند.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از مهر، محمدمهدی اسماعیلی ظهر جمعه در نشست شورای اداری ملایر که با حضور فعالان فرهنگی و هنری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: رهبر انقلاب حوزه فرهنگ را حوزه اصلی برای پیشبرد اهداف انقلاب دانسته و برای آن وقت می‌گذارند، گفت: امروز رهبر انقلاب، پرچم دار این نهضت هستند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر اهمیت پویش کتاب خوانی و ضرورت جدی گرفتن این مهم، بیان کرد: در حوزه فرهنگ و هنر تلاش کردیم به عنوان سربازان مردم و رهبری، مطالبات بر زمین مانده را برطرف کنیم.

وی با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی امروز در اوج اقتدار بین المللی است، افزود: پیروزی انقلاب معجزه‌ای بزرگ بود و تثبیت، ارتقا و ادامه این انقلاب معجزه‌ای بزرگ‌تر است.

اسماعیلی با بیان اینکه این انقلاب، اتکا به مردم و توکل به خدا دارد، مطرح کرد: همه جبهه استکباری و طاغوتی باهم متحد شدند که انقلاب اسلامی را از نفس بیندازند، اما آن‌ها از نفس افتادند و انقلاب سرافراز شد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه بشار اسد ماند، چون رهبر انقلاب مقتدرانه پای جبهه انقلاب ایستادند، تاکید کرد: هدف دشمن پشیمانی گذشته و ناامیدی نسبت به آینده است، اما فرزندان انقلاب به گذشته افتخار می‌کنند و به آینده امیدوار هستند.

اسماعیلی با تاکید بر اینکه تردید نداریم همه مشکلات حل شدنی است و انقلاب به روز‌های درخشان خود خواهد رسید، بیان کرد: در جنگ گرفتار حداقل‌ها بودیم، اما مسیر انقلاب با قوت جلو خواهد رفت.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ۱۱۰۰ شهید در ملایر را سند ایستادگی، ۸۰۰۰ شهید استان همدان را سند مقاومت و شهدای کشور را مایه سربلندی کشور خواند و گفت: مقاطع دشواری را پشت سر گذاشتیم و با قوت مسیر انقلاب را پیش خواهیم برد.

وی حوزه فرهنگ خود را موظف می‌داند سیره و سلوک مومنانه را در کشور توسعه دهد، تصریح کرد: ملایر شهرستان با تاریخ پر افتخار و شهدای بسیاری است و امروز اهالی هنر و رسانه در این شهرستان می‌درخشند.

اسماعیلی با تاکید بر اینکه حتماً از همه فعالیت‌های ترویجی در این شهر حمایت کرده و آماده‌ایم با تمام وجود از اقدامات فرهنگی حمایت کنیم، گفت: یکی از معاونان بنده در حال بازدید از تأسیسات زیر بنایی شهرستان است که پس از ارائه گزارشات، برای تکمیل این تأسیسات فرهنگی و هنری تلاش می‌کنیم.

وی همچنین بر لزوم ایجاد خیزش‌های جدید قرآنی تاکید و مطرح کرد: هر جا پرچم قرآن بالا برود مردم عاشقانه کنار آن جمع می‌شوند.

اسماعیلی با بیان اینکه برنامه کوتاه مدت ما حل مسائل فوری است، گفت: در حوزه سینما، تئاتر و هنر‌های تجسمی کار‌های بزرگی شروع کردیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه تلاش می‌کنیم حداکثر مطالبات اجرایی شود، یادآور شد: ما در کنار شما و موظف به پیگیری نیاز‌های شهرستان هستیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار