کد خبر: 1159439
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۲
یک مقام ارشد حزب الله لبنان تاکید کرد که رژیم صهیونیستی از آینده خود بیمناک است و واقعیت های منطقه و نقشی که مقاومت در طراحی امروز و آینده منطقه ایفا کرده است، این بیم را تشدید می کند.

به گزارش جوان آنلاين به نقل از ایرنا، خبرگزاری العهد لبنان روز پنج شنبه نوشت: ابراهیم امین السید رییس شورای سیاسی حزب الله لبنان در یازدهمین نشست جهانی «حمایت از مقاومت بعنوان یک انتخاب»، گفت که باید در این خصوص به خودمان تبریک بگوییم و بدانیم که سرنوشت منطقه را شکست خوردگان تعیین نخواهند کرد بلکه این مقاومت است که آن را تعیین می کند.

وی افزود: دشمن صهیونیستی از چند دروازه وارد منطقه ما شد تا خاورمیانه جدیدی را بسازد اما منطقه ما توانست همه این نقشه های دشمنانش را خنثی کند.

رئیس شورای سیاسی حزب الله لبنان با تبریک سالروز پیروزی لبنان بر اشغالگران صهیونیست و آزادسازی جنوب این کشور از اشغال رژیم اسرائیل تاکید کرد که به مدد تلاش های جبهه مقاومت، اکنون رژیم صهیونیستی در وضعیتی قرار گرفته است که از آینده خود بیمناک شده است.

۲۵ ماه می سال ۲۰۰۰ رژیم صهیونیستی متحمل شکستی سخت در برابر مقاومت حزب‌الله لبنان و در نتیجه مجبور به عقب‌نشینی از جنوب لبنان شد که این روز به «عید آزادسازی و مقاومت» در لبنان نامیده شده است.

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار