کد خبر: 1159237
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۴
زور نیروی زمینی به زردپوشان نرسید، تیم وویوویچ هت تریک کرد
سپاهان در جدالی جنجالی علی رغم شکست مقابل تیم نیروی زمینی شهید شاملی کازرون، برای سومین دوره متوالی جام قهرمانی لیگ برتر هندبال را بالای سر برد.
شیوا نوروزی

به گزارش جوان آنلاین، دیدار دوم فینال لیگ برتر هندبال ۲۷ بر ۲۱ به سود نیروی زمینی به پایان رسید، اما باتوجه به پیروزی سپاهان با اختلاف ۹ امتیاز در جدال نخست (۳۶ بر ۲۷)، جام به نصف جهان رفت.

در بازی دوم، سپاهانی‌ها باتوجه به برد دیدار نخست، روحیه بهتری داشتند. در عین حال بازیکنان نیروی زمینی نیز مصمم به جبران نتیجه و گرفتن انتقام از سپاهان بودند.

هر دو تیم از ابتدای بازی پرقدرت و جنگنده در زمین ظاهر شدند تا جایی که برخورد فیزیکی بازیکنان و اعتراض نیمکت‌ها بازی را تحت تاثیر قرار داده بود. هر حمله از سوی سبزپوشان نیروی زمینی با حمله دیگری از سوی طلایی پوشان سپاهان همراه می‌شد. در این بین شاگردان مسعود ظهرابی بهتر از فرصت‌ها استفاده کردند و نیمه اول ۱۵ بر ۱۳ به سود نیروی زمینی به پایان رسید.

نکته تاسف بار اینکه با تشدید شعار‌های توهین آمیز، پرتاب اشیا و درگیری بازیکنان دو تیم، تعدادی از هواداران سپاهان به زمین ریختند و جو سالن را متشنج کردند. پس از اتمام درگیری‌ها مسولان برگزاری مسابقه اقدام به اخراج هواداران از سالن کردند و در نهایت با وساطتت مسولان دو باشگاه قائله ختم به خیر شد.

در شروع نیمه دوم تیم وسلین وویوویچ عزمشان را برای جبران جزم کردند. اعتراضات شدید دو تیم به تصمیمات داور در نیمه دوم بیشتر شد. سبزپوشان کازرون امیدشان را برای قهرمانی از دست ندادند و از هر فرصتی برای زدن گل‌های بیشتر استفاده می‌کردند. شاگردان وویوویچ نیز با دفاع مستحکم سد راه حریف می‌شدند.

در نهایت تلاش نیروی زمینی به ثمر ننشست و باوجود کسب پیروزی ۲۷ بر ۲۱، سپاهانی‌ها در تالار هندبال تهران جشن قهرمانی به راه انداختند. این هفدهمین قهرمانی سپاهان در لیگ هندبال است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار