کد خبر: 1159095
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۰
فتح خرمشهر؛ فتح خون
جوانان امروز ایران اسلامی برای فتح خرمشهر‌های پیش رو باید مومنانه پای آرمان‌ها بایستند و ایثارگرانه نقش‌آفرینی کنند و در این مسیر دشمن‌شناس، پشتیبان ولایت و حامی مستضعفان باشند.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از دفاع پرس؛ «سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی؛ خرمشهر قطعه‌ای از خاک نبود بلکه حیثیت یک ملت بود که با اشغال آن توسط ارتش بعث عراق هویت و ارزش‌های ملت مورد تهاجم و خدشه‌دار شده بود، اما در یوم‌الله سوم خرداد، دست قدرت خدا از آستین رزمندگان اسلام بیرون آمد و دشمنی که آمده بود تا در خرمشهر بماند بیرون راند و خونین‌شهر به مام وطن بازگشت و هویت ملی و انقلابی امت حزب‌الله احیا شد.

علت انتخاب عنوان «الی بیت‌المقدس» برای عملیات آزادسازی خرمشهر، این بود که افق مجاهدت‌های رزمندگان اسلام و انقلاب اسلامی از آغاز مبتنی بر آزادسازی قدس شریف، محو رژیم اشغالگر قدس از صفحه روزگار و قطع دست جهانخواران از منافع امت اسلام بود.

مجاهدت‌های جبهه مقاومت و رزمندگان فلسطینی در راه تحقق آرمان والایی که دارند، همواره با حمایت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی همراه بوده است و به فضل خدا با پشتیبانی جمهوری اسلامی خبر آزادی قدس شریف نیز همچون خبر آزادی خرمشهر قهرمان انتشار خواهد یافت.

فتح خرمشهر نویدبخش فتح خرمشهر‌های دیگر خواهد بود که لازمه آن حفظ ارزش‌های انقلابی، جهادی و دفاعی است.

امید است با رعایت احکام الهی و متخلق شدن به اخلاق اسلامی بتوانیم به‌عنوان سرباز ولایت، رهرو فاتحان خرمشهر باشیم، فاتحانی که امروز به‌عنوان پیشکسوتان جهاد و مقاومت شناخته می‌شوند. آن‌ها در ادامه رسالت انقلابی خود یاری‌گر نسل جدید در فتح خرمشهر‌های پیش‌رو هستند. باید که در همیشه ایام دشمن و تحرکات آن رصد شده و در زمان لازم با آمادگی کامل پاسخ کوبنده به هر متجاوز و بدخواه در همه میدان‌ها داد.

جوانان امروز ایران اسلامی در سنگر دفاع از ارزش‌ها باید مومنانه پای آرمان‌ها بایستند و ایثارگرانه نقش‌آفرینی کنند و در این مسیر دشمن‌شناس، پشتیبان ولایت و حامی مستضعفان باشند.

راه عزت، پیشرفت، عبور از چالش‌ها، ورود به عرصه‌های تمدن نوین اسلامی، کوتاه کردن دست دشمنان، پیشرفت و آبادانی بیش از پیش ایران اسلامی در تأسی به شهدا و حماسه‌سازان دفاع مقدس و عملیات «الی بیت‌المقدس» است چراکه آن‌ها راه بیداری و عظمت و رهایی از اسارت را برای ما هموار کردند.

رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره تأکید دارند که «خرمشهر‌ها در پیش است» و نیاز امروز جامعه را جهاد تبیین دانستند. از خرمشهر‌های پیش رو مقابله با تحریف، انحراف، دروغ‌پراکنی، جنگ ترکیبی و شناختی دشمن است که باید با ارتقا سطح اطلاعات، معرفت و آگاهی خود با این جنگ دشمن مقابله کنیم.

در حالی چهل و یکمین سالگرد آزادی خرمشهر را گرامی می‌داریم که به همت آحاد مردم و به کوری چشم دشمنان منطق انقلابی مقاومت و ایستادگی در برابر استکبار روزبه‌روز تقویت شده و ایران اسلامی و جبهه مقاومت سرزنده‌تر از هر زمان دیگری با قدرت و با نشاط در راه شهیدان و حماسه‌سازان جاوید دفاع مقدس گام بر می‌داریم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار