کد خبر: 1158912
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۳:۴۰
اولین جشنواره تلاش با برکت با هدف معرفی مدل و فرآیند ایجاد اشتغال برکت در زمینه‌های خرد و خانگی، کارگاهی و بنگاهی به همت بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) برگزار می‌شود.

مدیرعامل بنیاد برکت گفت: اولین جشنواره تلاش بابرکت به همت بنیاد برکت همزمان با اختتامیه ششمین همایش مجریان طرح‌های اشتغال اجتماع‌محور کشور آغاز به کار می‌کند.
محمد ترکمانه با بیان اینکه ششمین گردهمایی مجریان و تسهیلگران بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) از اول خرداد در تالار آدینه کشور آغاز به کار کرده و تا امروز چهارشنبه سوم خرداد ادامه می‌یابد تصریح کرد: این مراسم با هدف شناسایی تولیدکنندگان برتر در رسته‌های اولویت‌دار، شناسایی افراد فعال و مؤثر در شبکه تسهیلگران اقتصادی و اجتماعی برکت، تجلیل از دست‌اندرکاران اجرای مدل‌های اشتغال‌زایی و تبیین دستاورد‌های بنیاد برای مردم و مسئولان برگزار می‌شود. مدیرعامل بنیاد برکت اظهار کرد: شبکه مجریان و تسهیلگران برکت به عنوان گسترده‌ترین شبکه در سطح کشور با هدف ایجاد یک حلقه واسط میان حاکمیت و مردم تشکیل شده است و راه‌اندازی طرح‌های اشتغال‌زایی در مناطق محروم و روستایی از طریق این شبکه پیگیری و انجام می‌شود.
ترکمانه با بیان اینکه در این جشنواره امروز با حضور مقامات و مسئولان کشور و به همراه جمعی از کارآفرینان، خیران و فعالان اقتصادی از تلاشگران برکت تجلیل و «نشان برکت» به آن‌ها اعطا می‌شود، افزود: نظام ارزش‌یابی بنیاد برکت به شکل پویا فعال است و عملکرد مجریان و تسهیلگران اشتغال‌زایی را بر اساس بیش از ۵۰ شاخص از جمله نحوه الگوی رفتاری و رضایت ذی‌نفعان می‌سنجد و امتیازدهی می‌کند.
این مسئول گفت: علاوه بر بحث تولید همواره سعی شده است ترکیبی از طرح‌های اشتغال‌زایی اجتماعی و فرهنگی از جمله تقدیر از کمیته‌های ویژه اشتغال، بانک‌های برتر و کارگروه‌های استانی به عنوان سرمایه اجتماعی مورد توجه قرار گیرد. ترکمانه تأکید کرد: تلاش بر این است معرفی مدل و فرآیند ایجاد اشتغال برکت در زمینه‌های خرد و خانگی، کارگاهی و بنگاهی در دستور کار قرار گیرد. گفتنی است در حاشیه این جشنواره از مجریان و تسهیلگران نمونه بنیاد برکت نیز تقدیر خواهد شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار