کد خبر: 1158851
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۴
سرمربی تیم ملی والیبال ایران با اشاره به تلاش فدراسیون برای حل مشکل ویزای آمریکا برای سه بازیکن و دو کادر تیم ملی گفت: الان دنبال جایگزین کسی نیستیم بلکه می‌خواهیم مسیر را برای استفاده از تمام نیروهایمان در این مسابقات هموار کنیم.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از ایسنا، هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال به میزبانی آناهایم آمریکا برگزار می‌شود، اما کشور میزبان به پنج نفر از اعضای تیم ملی شامل امین اسماعیل‌نژاد و آرمان صالحی (به دلیل تغییر وضعیت خدمت آن‌ها در طول انجام پروسه ثبت نام)، اسماعیل مسافر، نیما ده‌پناه و حمزه فتحی (به دلایل دیگر) ویزا نداده است.

محمدرضا داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال ایران، در اعتراض به این موضوع با ارسال نامه‌ای جدید به آری گراسا و فابیو، رئیس و مدیر کل اجرایی فدراسیون جهانی والیبال با ابراز نگرانی از عدم پاسخگویی شفاف طرف آمریکایی درباره صدور ویزای تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد که هر یک از اعضای اصلی کادر فنی و بازیکنان موفق به اخذ ویزای آمریکا نشوند تیم ملی ایران در هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۳ در آناهایم شرکت نخواهد کرد.

بهروز عطایی، سرمربی تیم ملی، درباره صدورنشدن ویزا برای سه بازیکن و فیزیوتراپ و ماساژور تیم ملی به ایسنا گفت: فدراسیون نامه‌هایش را فرستاده است و مسیر اداری و قانونی را پی می‌گیرد. پیشنهادهایش را هم به فدراسیون جهانی می‌دهد تا تصمیم‌گیری کند. در این مورد که بحث فنی نیست، تصمیم‌گیری نمی‌کنم.

او درباره جایگزین این بازیکنان گفت: موضوع اصلی این است که چه سیاستی دنبال می‌شود. الان دنبال جایگزین کسی نیستیم بلکه می‌خواهیم مسیر را برای استفاده از تمام نیروهایمان در این مسابقات هموار کنیم. طبق قوانین فدراسیون جهانی باید تمام تقاضای ما بابت ویزا صادر شود. آنقدر سریع دنبال جایگزین نیستیم.

سرمربی تیم ملی در پاسخ به این سوال که تیم در نبود اسماعیل‌نژاد و با توجه به غیبت امیر غفور و صابر کاظمی در تیم ملی، در پست قطر پاسور دچار مشکل نمی‌شود، گفت: والیبال ایران آن قدر قوی است که از نیروهایش استفاده کند. همان گونه که بخش اعظمی از بازیکنان المپیکی نبودند، اما در سال گذشته نتایج قابل قبول و درخشانی گرفتیم. والیبال ایران همچنان بازیکن خوب دارد. خیلی دغدغه این موضوع را نداریم، اما سعی می‌کنیم از تمام ظرفیت‌هایمان استفاده کنیم.

عطایی درباره احتمال کناره‌گیری ایران از شرکت در هفته سوم لیگ ملت‌ها در صورت صادرنشدن ویزای بازیکنان و اعضای تیم گفت: این سیاست کلان فدراسیون است و ربطی به من ندارد. فدراسیون تصمیم می‌گیرد که چگونه موضوع را مدیریت کند. هر تصمیمی که هیات‌رئیسه والیبال بگیرد ما تبعیت می‌کنیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار