کد خبر: 1158757
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۷
رئیس جمهور در پیامی درگذشت پدر بزرگوار شهیدان گرانقدر محمدجواد، احمد و قاسم حمزه‌پور را به مردم شهید پرور استان کرمان و به ویژه خانواده محترم این مرحوم تسلیت گفت.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از مهر، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در پیامی با تسلیت درگذشت مرحوم حاج محمدعلی حمزه‌پور پدر بزرگوار شهیدان گرانقدر محمدجواد، احمد و قاسم حمزه‌پور، تصریح کرد: همزمان تقدیم سه فرزند برومند در دفاع از کیان کشور و مبارزه با اشرار کوردل، از خودگذشتگی و صبری عظیم می‌طلبد که فقط انسان‌های پرورش یافته در مکتب خاندان عصمت و طهارت (ع) و فرهنگ متعالی ایثار و شهادت، به این افتخار نائل می‌شوند.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

درگذشت اسوه مقاومت و فداکاری، مرحوم حاج محمدعلی حمزه‌پور، پدر گرامی شهیدان گرانقدر محمدجواد، احمد و قاسم حمزه‌پور، موجب تألم خاطر شد.

همزمان تقدیم سه فرزند برومند در دفاع از کیان کشور و مبارزه با اشرار کوردل، از خودگذشتگی و صبری عظیم می‌طلبد که فقط انسان‌های پرورش یافته در مکتب خاندان عصمت و طهارت (ع) و فرهنگ متعالی ایثار و شهادت، به این افتخار نائل می‌شوند.

اینجانب مصیبت وارده را به خانواده محترم و مردم شهیدپرور استان کرمان تسلیت عرض می‌کنم و از درگاه خداوند بزرگ برای این مرحوم علّو درجات و همجواری با فرزندان شهیدش و برای بازماندگان معزز صبر و سلامتی مسألت دارم.

سید ابراهیم رئیسی
رئیس جمهوری اسلامی ایران

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار