کد خبر: 1158565
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۷
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور:
قاضی زاده هاشمی با بیان اینکه شهید بروجردی نماد یک جوان مومن انقلابی است، گفت: شهید بروجردی ها نسخه نجات بخش کشور هستند.

به گزارش جوان از لرستان، سیدامیر حسین قاضی زاده هاشمی، پیش از ظهر امروز، در آیین بزرگداشت چهلمین سالروز شهادت مسیح کردستانی شهید محمد بروجردی، در شهرستان بروجرد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: داشته های مکتب اسلام و اهل بیت(ع) انسان های بزرگی است که آفریدگار تربیت کرده است و دنیا و جهان مادی از آفرینش چنان شخصیت ها و چهره ها ناتوان است.

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور افزود: شهید بروجردی سال 62 به شهادت می رسد و امروز چهلمین سالگرد شهید بروجردی در حال برگزاری است.

وی با اشاره به اینکه شهید بروجردی از ابتدا وابسته به اسلام و روحانیت بوده است، عنوان کرد: غیرت شهید بروجردی و شهید بروجردی ها اجازه نداد در زمانی که در سطح کشور هرج و مرج بود، در صحنه حضور نداشته باشند.

قاضی زاده هاشمی یادآور شد: در آن زمان شهید بروجردی با اقدامی مردم پایه و مبتنی بر جهاد تبیین و رفتار عمار گونه، برای پاسخ به شبهات مبتنی بر اخلاق و رسیدگی به مردم ایستاد تا مردم به صداقت او پی بردند و به او ایمان آوردند و همراهش شدند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور عنوان کرد: شهید بروجردی نماد یک جوان مومن انقلابی است که وقتی به او اعتماد شد معجزه های زیادی از او سر زند و نسخه نجاب بخش کشور است، شهید بروجردی ها نسخه نجات بخش کشور هستند.

وی با بیان اینکه کار ابتدایی شهید بروجردی نظامی نبود، خاطرنشان کرد: معجزه شهید بروجردی و یاران او در منطقه جهاد تبیین همه جانبه برای بازسازی فکری، ذهنی و معنوی مردم و جدا کردن مردم منطقه از مردم ضد انقلاب و مبارزه با ضد انقلاب بود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور بیان کرد: شهید بروجردی به عنوان جوان مومن، انقلابی وخستگی ناپذیر در آزمون های سخت با صبر و اقتدار و با هدف حفظ مردم و زمینه سازی برای رشد و تعالی مردم تلاش کرد

قاضی زاده هاشمی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود کاوه که همراه شهید بروجردی بود، گفت: شهید کاوه پس از شهادت شهید بروجردی فرمانده سپاه لشکر ویژه شهدا شد و در همان منطقه کار شهید بروجردی را دنبال کرد، این نشان می دهد بودن در آن صحنه برای جوانان و فداکاران وطن مرز نداشت. 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار