کد خبر: 1158140
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۳
وزیر ورزش و جوانان، گفت: هنوز کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره حذف تیم‌ها از لیگ قهرمانان آسیا نظرش را اعلام نکرده است.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از ایرنا، حمید سجادی در خصوص اینکه سرمربی تیم امید چه زمانی معرفی می‌شود؟ گفت: فکر کنم امروز و فردا باید مشخص شود. ما اعلام آمادگی برای حضور تیم امید در بازی‌های آسیایی داشتیم، ولی از صبح امروز خبری ندارم و امیدوارم زودتر سرنوشت این تیم مشخص شود. این تیم قبل از سهمیه المپیک باید در بازی‌های آسیایی شرکت کند و امیدوارم بتواند حضور موفقی در هانگژو ثبت کند.

سجادی درباره آخرین وضعیت استقلال و پرسپولیس برای حضو در لیگ قهرمانان آسیا و خبر‌هایی که درباره حذف این دو تیم شنیده می‌شود، اظهار داشت: صحبت‌های پولادگر فردای صحبت‌های من نبود. من چهارشنبه و وی دوشنبه صحبت کرده بود. با پولادگر در کمیسیون فرهنگی مجلس بودیم و طبق مواردی که شنیده بود، کارشناسان بر این باور بودند که این اتفاق افتاده است. ولی از طرف فدراسیون فوتبال اعلام شد هیچ تیمی حذف نشده است و هنوز تا اواخر خرداد برای اعلام‌نظر AFC فرصت داریم.

وی افزود: در این مدت فرصت‌هایی برای تکمیل و بارگذاری مدارک و ارائه توضیح بود و در نهایت هر چه به آخر خرداد نزدیک شویم، AFC نظر نهایی را اعلام خواهد کرد. کنفدراسیون فوتبال آسیا هنوز اعلام نکرده که چه تیم‌هایی حضور دارند و چه تیم‌هایی حذف شده‌اند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار