کد خبر: 1157896
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۸
انتشارات مکتب حاج قاسم ۳ اثر جدید برای شهید سلیمانی به نمایشگاه کتاب آورده است؛ ۲ کتاب ویژه رده سنی کودک و نوجوان و یک روایت عاطفی از روز‌های پایانی حاج قاسم.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از تسنیم، انتشارات مکتب حاج قاسم نزدیک به ۲ سال است که پس از شهادت سردار سلیمانی فعالیت خود را آغاز کرده است. این انتشارات، در مدت فعالیت دو ساله خود، ۱۸ عنوان کتاب به چاپ رسانده است که در سی و چهارمین نمایشگاه کتاب برای عموم مخاطبان عرضه شده است. از این تعداد، ۱۱ عنوان، کتاب جدید هستند.

جدیدترین کتاب منتشر شده درباره شهید سلیمانی، «عزیز زیبای من» نام دارد که در فروردین ماه امسال به چاپ رسیده است. این کتاب، مستندی روایی از روز‌های پایانی زندگی حاج قاسم که توسط زینب مولایی به رشته تحریر درآمده است.

نویسنده این کتاب سراغ افرادی رفته که در ۳ روز پایانی عمر شهید سلیمانی همراه وی بودند. در این بین، تعدادی از اعضای خانواده ایشان، دوستان و همرزمان به چشم می‌خورند. کل روایت کتاب، مستند بوده و خاطرات بیان شده در آن از شهید سلیمانی کاملاً واقعی است.

به دلیل آنکه عمده روایت‌ها در این اثر از زبان اعضای خانواده و نزدیکان حاج قاسم بیان شده است، شخصیت پدرانه و جنبه عاطفی ایشان نمود زیادی در این کتاب دارد.

سردار قاسم سلیمانی، سردار سلیمانی، کتاب، کتاب و ادبیات، نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، نمایشگاه کتاب ,

"از چیزی نمی‌ترسیدم" ۶۰۰ هزار تایی را رد کرد

"از چیزی نمی‌ترسیدم" نخستین کتابی است که توسط انتشارات مکتب حاج قاسم منتشر شده و پرفروش‌ترین کتاب این انتشارات به شمار می‌رود. این کتاب به چاپ ۱۲۸ رسیده و تیراژ هر کدام ۵۰۰۰ جلد است.

در نمایشگاه سی و چهارم، به منظور معرفی شهید سلیمانی به گروه سنی کودک و نوجوان، پی‌نمای کمیک استریم از این کتاب، ویژه این رده سنی آماده شده که در غرفه مکتب حاج قاسم به مخاطبان ارائه شده است.

همچنین «کوچک مرد» نیز چند بخشی از کتاب «از چیزی نمی‌ترسیدم» را به صورت شعر برای مخاطب خردسال آماده کرده است و در سی و چهارمین دوره از نمایشگاه کتاب تهران در دسترس عموم مخاطبان قرار دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار