کد خبر: 1157857
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۲
رئیس جمهور گفت: برخی نمازگزاران و عابران در واقعه نماز جمعه زاهدان مورد ظلم قرار گرفتند.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از تسنیم، آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی در جمع سران طوایف سیستانی و بلوچ اظهار داشت: سیستان و بلوچستان، پاره تن جمهوری اسلامی است.

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه اغتشاش مورد قبول هیچ شهروندی نیست، گفت: باید انسجام ملی حفظ شود و هرکس وحدت شکنی کند، در راستای راهبرد دشمن قدم برداشته است.

وی با اشاره به حوادث ۸ مهرماه زاهدان، اظهار داشت: افرادی که خواستند اغتشاش کنند، امنیت جامعه را مختل کنند و نظم را بر هم بزنند، بدون شک در این زمینه هیچ شهروندی راضی نیست چنین اتفاقاتی بیفتد و نباید چنین کاری می‌کردند؛ اما یک عده افرادی بودند که در این مسیر از نماز جمعه می‌آمدند یا عابر و کاسب بودند و ارتباط و نقشی در این قضیه نداشتند و در این قضیه آسیب دیدند که مظلوم واقع شده‌اند و وظیفه همه ماست که نسبت به آن‌ها توجه داشته باشیم.

رئیس جمهور خاطرنشان کرد: بلافاصله پس از این حادثه من وزیر کشور را فرستادم در منطقه و تاکید کردم هم عوامل حادثه را شناسایی کنند تا کسانی که ظلم کردند مورد برخورد قرار گیرند و هم از حادثه دیدگان و آسیب دیدگان دلجویی صورت گیرد و به آن‌ها به صورت ویژه توجه شود.

آیت‌الله رئیسی ادامه داد: بعد از آن هم گروه‌هایی به این خانواده‌ها سرکشی کردند، اما خودم هم به این عزیزان و خانواده هایشان سرکشی خواهم کرد. نسبت به این خانواده‌ها باید توجه مستمر صورت گیرد و این توجه نباید مقطعی و شکلی باشد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار