کد خبر: 1157669
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۸
برای نخستین بار در تاریخ انقلاب اسلامی صورت گرفت
رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست‌جمهوری از فراهم شدن زمینه ارتباط مردمی توسط این مرکز و پاسخگویی به جامعه علمی و نخبگانی برای نخستین بار در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خبر داد.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین احمد صالحی استقبال مردم از روز‌های اول نمایشگاه کتاب تهران را خوب دانست و گفت: ارتباط مردم و دولت برای نخستین بار در طول تاریخ انقلاب اسلامی برای پاسخگویی به مردم شریف به‌ویژه جامعه علمی و نخبگانی در سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران رقم خورده است که امیدوارم به لطف خداوند شروع خوبی باشد و سال‌های آینده تکمیل و تقویت شود.

رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست‌جمهوری با اشاره به شعار دولت سیزدهم با عنوان «دولت مردمی» بیان کرد: جای خوشحالی است که هرجا مردم هستند و جای پایی از حضور مردم دیده می‌شود، مخصوصا در دولت مردمی آقای رئیسی زمینه ارتباط با مسئولان فراهم شود.

صالحی، یکی از اهداف دولت مردمی سیزدهم را ارتباط دوسویه مردم با دولتمردان دانست و گفت: آنچه باید اتفاق بیفتد این است که ظرفیت برقراری ارتباط دوسویه در رویداد‌های مردمی سراسر کشور بین مردم و دولتمردان فراهم شود. به لطف خداوند برای اولین بار بعد از گذشت چهل سال از انقلاب اسلامی، مرکز ارتباطات مردمی ریاست‌جمهوری تلاش کرده است این حلقه ارتباطی مفقوده را برقرار کند.

وی افزود: مردم در نمایشگاه بین‌المللی کتاب، بدون واسطه سوالات، مطالبات، اشکالات، طرح، ایده و پیشنهادات مدنظرشان را مطرح می‌کنند و آن سوی قضیه که پل ارتباطی با مرکز برقرار می‌کند، مسئولان هستند که باید اقدامات و پاسخ‌های خودشان را بی‌واسطه به مردم ارائه کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار