کد خبر: 1157045
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۴
رژیم صهیونیستی به اذعان رسانه‌های عبری، هزینه‌های سنگینی را برای رهگیری موشک‌های مقاومت فلسطین متحمل می‌شود.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از مهر، به اعتراف رسانه‌های صهیونیستی از ابتدای حمله رژیم صهیونیستی به نوار غزه، بیش از ۱۰۹۹ موشک از سوی گروه‌های مقاومت به سمت اراضی اشغالی شلیک شده است که سامانه گران‌قیمت «گنبد آهنین» تنها توانسته است حدود ۵۵۰ فروند از موشک‌های مقاومت را رهگیری کند.

به گزارش المیادین، بنا به برآورد رسانه‌های صهیونیستی، هر موشک سامانه گنبد آهنین بالغ بر ۷۰ هزار دلار هزینه روی دست رژیم صهیونیستی هزینه می‌گذارد و هزینه استفاده از این سامانه در یک روز جنگی به بیش از ۳۹ میلیون دلار می‌رسد.

همچنین رژیم صهیونیستی، در درگیری‌های اخیر برای نخستین بار از سامانه فلاخن داود جهت رهگیری موشک‌های مقاومت استفاده کرد؛ اما استفاده از این سامانه ۱۴ برابر هزینه هر موشک سامانه گنبد آهنین، به رژیم صهیونیستی خسارت وارد نمود؛ مبلغی که برای هر استفاده به بیش از یک میلیون دلار می‌رسد.

این مبالغ برای هر بار استفاده موفق از این سامانه‌ها در رهگیری موشک‌های مقاومت است و پر واضح است که عدم رهگیری موشک‌های مقاومت پس از به کارگیری این سامانه‌های ضد موشکی خسارات بیشتری را در برخورد موشک‌های مقاومت با اهداف صهیونیستی برای این رژیم به بار خواهد آورد.

این در حالی است که تاکنون مقاومت موفق شده است، بخشی از راه‌ها، ساختمان‌ها و زیرساخت‌های شهرک‌های صهیونیستی را مورد اصابت قرار دهد. خسارات وارده از این عملیات نزدیک به ۵۵۰ هزار دلار برآورد شده است.

رسانه‌های صهیونیستی پیش‌بینی کرده‌اند در صورتی که جنگ، یک هفته دیگر ادامه پیدا کند، هزینه‌هایی که رژیم صهیونیستی باید بابت جنگ متحمل شود، به حدود ۲۷۵ میلیون دلار خواهد رسید.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار