کد خبر: 1157036
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۷
یک رسانه صهیونیستی اعتراف کرد، جامعه صهیونیست‌ها از ادامه درگیری و حتی گسترش آن با سرایا القدس و نوار غزه وحشت زده و اسرائیل از ناتوانی در پایان آن عصبانی است.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از سایت عبری زبان خبرگزاری تسنیم، رادیو ارتش رژیم صهیونیستی در این رابطه اعتراف کرد: عدم توانایی اسرائیل در دستیابی به آتش بس که از چند روز پیش همچنان ادامه دارد، به شدت موجب ناخرسندی و عصبانیت اسرائیلی‌ها شده است.

دورون کادوش خبرنگار این رسانه عبری زبان تاکید کرد: سرایا القدس همچنان در حال شلیک مجموعه‌ای و متمرکز موشک‌ها علیه شهرک‌های اطراف نوار غزه و اشدود و عسقلان است.

گفتنی است سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین ساعاتی پیش اعلام کرد، در واکنش به جنایات رژیم صهیونیستی مجاهدینش مواضع حساسی از شهرک رژیم صهیونیستی در اطراف نوار غزه را با موشک‌های هدایت شوند مورد هدف قرارداده و بعد از آن سالم به پایگاه‌های خود بازگشتند.

در خبری تکمیلی پایگاه عبری زبان واللا نیوز اعلام کرد: سرایا القدس حجم حملات خود را به شهر‌ها کاهش داده و خود را برای یک جنگ طولانی مدت آماده می‌کند.

در این حال پایگاه اطلاع رسانی شبکه تلویزیون سراسری رژیم صهیونیستی (کان) هم به نقل از منابع آگاه در تل‌آویو اعلا مکرد: قاهره در این دور از مذاکرات تلاش‌های میانجیگرانه خود را به حداقل رسانده است و زمان اعزام هیئت امنیتی خود را به (فلسطین اشغالی) که قرار بود فردا یک شنبه انجام شود، به موعد دیگری موکول کرد.

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار