کد خبر: 1156953
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۲
مشاور امنیت داخلی رژیم موقت صهیونیستی با اشاره به اینکه این رژیم به دنبال آتش‌بس نیست، گفت که جنبش جهاد اسلامی در انبار مهمات خود، شش هزار موشک و حماس، چهار برابر جهاد، موشک در اختیار دارد.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، «تساحی هنگبی»، مشاور امنیت داخلی رژیم موقت صهیونیستی بعد از ظهر امروز شنبه گفت که این رژیم در حال حاضر به دنبال هدف قرار دادن نیرو‌های مقاومت است.

روزنامه الکترونیکی رأی الیوم به نقل از هنگبی گزارش داد، تمرکز اسرائیل در حال حاضر، بر روی هدف قرار دادن «افراد مسلح در غزه است، نه دستیابی به توافق آتش‌بسی که آخرین دور درگیری را که از روز سه‌شنبه آغاز شده است، پایان می‌بخشد».

وی با بیان اینکه جهاد اسلامی در انبار مهمات خود، شش هزار موشک دارد، مدعی شد که جنبش حماس، چهار برابر جهاد (۲۴ هزار) موشک در اختیار دارد.

یک مسئول صهیونیست نیز که در جریان روند مذاکرات آتش‌بس در مصر قرار دارد، خبر داد که قاهره برای آتش‌بس بینن گروه‌های مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی، پیشنهاد جدیدی ارائه کرده است.

این مسئول اسرائیلی با بیان اینکه پیشنهاد مصر در دست بررسی است، خبر داد که طرف مصری، منتظر پاسخی از طرف اسرائیلی است.

حملات جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف نوارغزه از بامداد روز سه‌شنبه (۱۹ اردیبهشت) تا به امروز (شنبه، ۲۳ اردیبهشت) برای پنجمین روز متوالی ادامه دارد.

بامداد سه‌شنبه بود که ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که عملیات نظامی جدیدی با نام «الدرع و السهم» (سپر و پیکان)، را علیه نوار غزه آغاز کرده و حملات به مواضع جنبش مقاومت جهاد اسلامی برای سه روز ادامه خواهد داشت.

در دومین روز تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه، اتاق مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین از آغاز عملیات «ثأر الاحرار» (انتقام آزادگان) خبر داد و پاسخ راکتی و موشکی مقاومت آغاز شد و تا هنگام تنظیم این خبر ادامه داد.

بر اساس جدیدترین آمار از شمار قربانیان فلسطینی در دور جدید تجاوز صهیونیست‌ها به نوار غزه، ۳۳ نفر شهید و ۱۴۷ نفر مجروح شده‌اند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار