کد خبر: 1157062
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۲
سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین تأکید کرد که مقاومت امروز، معادله جدیدی بر دشمن صهیونیستی تحمیل کرده است؛ به این معنا که رژیم صهیونیستی می‌تواند جنگ را آغاز کند، ولی قادر به پایان آن نیست.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، طارق سلمی سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین تأکید کرد که این جنبش در جریان جنگ با رژیم موقت صهیونیستی، به هیچ عنوان تنها نیست.

سلمی در گفتگو با این خبرگزاری، در واکنش به ادعای صهیونیست مبنی بر فقدان هماهنگی بین گروه‌های مقاومت فلسطین، گفت: قطعا این مسئله درست نیست. جنبش جهاد اسلامی با هماهنگی سایر گروهها، در بالاترین سطوح، وارد این جنگ شده است.

وی با اشاره به اتاق عملیات مشترک بین گروه‌های فلسطینی که با توافق ملی حاصل شده است، تصریح کرد: مقاومت امروز، معادله جدیدی بر دشمن صهیونیستی تحمیل کرده است؛ به این معنا که اسرائیل می‌تواند جنگ را آغاز کند، ولی قادر به پایان آن نیست.

این مقام جهاد اسلامی خاطر نشان کرد: این یک سیاست جدید است که بخشی از یک دیدگاه، تاکتیک و راهبرد جدید مقاومت فلسطین برای رویارویی با دشمن صهیونیستی است.

در همین ارتباط، «تساحی هنگبی»، مشاور امنیت داخلی رژیم موقت صهیونیستی بعد از ظهر امروز شنبه گفت که این رژیم در حال حاضر به دنبال هدف قرار دادن نیرو‌های مقاومت است.

هنگی همچنین تصریح کرد، تمرکز اسرائیل در حال حاضر، بر روی هدف قرار دادن «افراد مسلح در غزه است، نه دستیابی به توافق آتش‌بسی که آخرین دور درگیری را که از روز سه‌شنبه آغاز شده است، پایان می‌بخشد».

وی با بیان اینکه جهاد اسلامی در انبار مهمات خود، شش هزار موشک دارد، مدعی شد که جنبش حماس، چهار برابر جهاد (۲۴ هزار) موشک در اختیار دارد.

حملات جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف نوارغزه از بامداد روز سه‌شنبه (۱۹ اردیبهشت) تا به امروز (شنبه، ۲۳ اردیبهشت) برای پنجمین روز متوالی ادامه دارد.

بامداد سه‌شنبه بود که ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که عملیات نظامی جدیدی با نام «الدرع و السهم» (سپر و پیکان)، را علیه نوار غزه آغاز کرده و حملات به مواضع جنبش مقاومت جهاد اسلامی برای سه روز ادامه خواهد داشت.

در دومین روز تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه، اتاق مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین از آغاز عملیات «ثأر الاحرار» (انتقام آزادگان) خبر داد و پاسخ راکتی و موشکی مقاومت آغاز شد و همچنان ادامه داد.

بر اساس جدیدترین آمار از شمار قربانیان فلسطینی در دور جدید تجاوز صهیونیست‌ها به نوار غزه، ۳۳ نفر شهید و ۱۴۷ نفر مجروح شده‌اند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار