کد خبر: 1156141
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۳
مدیرکل اوقاف اردبیل:
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: ثبت نام چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در اردبیل ویژه خواهران و برادران بالای ۱۸ سال آغاز شد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، حجت‌الاسلام مهدی ستوده در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ثبت نام چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در اردبیل ویژه خواهران و برادران بالای ۱۸ سال سازمان اوقاف و امور خیریه  آغاز شد.

وی با بیان اینکه علاقمندان می‌تواننند با مراجعه به سایت

        www.quraniran.ir

از تاریخ ۱۶ اردیبهشت ماه تا ۱۵ خرداد اقدام کنند، افزود: در صورتی که متقاضیان شرکت‌کننده امکان ثبت‌نام از طریق سایت را ندارند می‌توانند با مراجعه به اداره امور قرآنی استان مراحل ثبت‌نام خود را انجام دهند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل بیان کرد: رشته‌های در نظر گرفته شده برای شرکت متقاضیان شامل قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ کل، حفظ ۲۰ جز، حفظ ۱۰ جز، حفظ ۵ جز، دعاخوانی، اذان، تفسیر قرآن کریم، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه، مدیحه‌سرایی و همخوانی است.

حجت‌الاسلام ستوده ادامه داد: متقاضیان به‌طور همزمان می‌توانند نسبت به ثبت‌نام در ۳ رشته از جمله یکی از رشته‌های انفرادی آوایی شامل قرائت تحقیق و ترتیل، رشته‌های حفظ، اذان و دعاخوانی و یک‌رشته گروهی شامل مدیحه‌سرایی و همخوانی قرآن کریم اقدام کنند.

وی افزود: همچنین علاوه بر رشته‌های فوق و به‌منظور ترویج معارف عمومی قرآن کریم و آشنایی با آن، تمام شرکت‌کنندگان می‌توانند، دریکی از رشته‌های معارفی بخش عمومی شامل ترجمه سوره‌های یاسین و الرحمن و در بخش تخصصی شامل معارف قرآن کریم، معارف نهج البلاغه، معارف صحیفه سجادیه ثبت نام کنند که آزمون آن نیز به‌صورت کتبی خواهد بود و همچنین منابع موردنیاز و آئین‌نامه مسابقات از سایت قرآن ایران قابل دریافت است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر