کد خبر: 1156138
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۷
فرمانده سپاه اردبیل:
فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: ایجاد انسجام، وحدت و یکپارچگی و همچنین حضور میدانی و فیزیکی در امر جهاد تبیین و بصیرت افزایی از وظایف اساتید است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، سردار غلامحسین محمدی اصل در همایش یک روزه بسیج اساتید اظهار داشت: اساتید تعلیم و تربیت یافتگان این دانشگاه و شهید سلیمانی و مهدی باکری هستند و نقشی که دانشگاهیان در بحث بصیرت افزایی، معرفتی و آگاه سازی افکار عمومی و روشنگری دارند بسیار مهم و تاثیرگذار است.

وی با بیان اینکه دشمن با تمام وجود به جنگ نرم پرداخته است افزود: امروز دیگر صدای توپ و تانک به گوش نمی رسد صدا فضای مجازی و اصحاب رسانه است و نقش اساتید در این بین بسیار مهم است.

محمدی اصل افزود: جنگ نرم به مراتب از جنگ فیزیکی سخت تر و پیچیده تر است. منافقین و معاندین برای جنگ نرم سرمایه‌گذاری‌ های بسیاری کرده‌اند. جمهوری اسلامی ایران نیز 21 متولی در امر جنگ نرم دارد و صدا و سیما راس این کار است. ما این ظرفیت را در استان داریم و باید از نخبگان و اساتید دانشگاهی در این امر استفاده کنیم.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل تصریح کرد: نقشی که دانشگاهیان در بحث بصیرت افزایی، معرفتی و آگاه سازی و روشنگری دارند بسیار مهم و تاثیر گذار است.

محمدی اصل گفت: تاریخ نشان داده است که اگر کشوری بخواهد در تکنولوژی های متعدد و فناوری های جدید موفق شود باید به دانشگاه ها توجه بیشتری بکند.

وی در ادامه بیان کرد: دانشگاه امیدگاه و پناهگاه است و ما در این چند دهه اخیر در فناوری های مختلف پیشرفت های بسیاری کرده ایم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر