کد خبر: 1155018
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۵
شهید حمیدرضا الداغی حجت را بر مسئولین تمام کرد. اکنون مسئولین امنیتی و انتظامی وظیفه دارند تا سازوکار مقابله با اشرار و مزاحمین نوامیس، جان و مال مردم را فراهم نمایند تا دیگر بار شاهد به قربانگاه رفتن مظلومانه جوانان غیرتمند این مرز و بوم نباشیم.
عبدالکریم میر اسدی

ناگهان خبری بس ناگوار فضای حقیقی و مجازی جامعه را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد. باز خبری از جنس غیرت و جوانمردی و حکایت رویارویی جنود رحمانی با جنود شیطانی در آوردگاه کوچه‌ی غیرت، حکایت جوانمردی از تبار سربداران، حماسه‌ی جوانمردی از جنس جوانان شهید سبزواری کربلای هویزه، شهیدان محمد فاضل، حسن فتاحی ثانی، مجید مهدوی، سید مصطفی مختاری و مجید کریمی که در کنار شهید سیدحسین علم الهدی حماسه‌ی بی نظیر کربلای هویزه را خلق کردند، شهید حمیدرضا الداغی کاری کرد کارستان، شهید غیرت و مردانگی می‌توانست مثل سایر رهگذران از کنار آن صحنه‌ی تلخ و فریاد مظلومانه آن دخترک معصوم بگذرد، او به خوبی می‌دانست جنود اهریمن بسیار و مبارزه با آنان کاری سخت و نبردی نابرابراست و مرگ حتمی را در پی دارد، اما این شهید عزیز خطر را به جان خرید تا نسیم خوش غیرت و مردانگی همچنان در کوچه پس کوچه‌های شهر بوزد و گلبرگ سرخ شهادت بر سنگ فرش بوستان شهر نقش ببندد، شهید الداغی دل به خطر زد تا جغدان شوم خیال نکنند ناموس این آب و خاک بی صاحب است. او به جوانان این آب و خاک درس غیرت و مردانگی داد. و، اما بدا به حال کسانی که از کنار این جانفشانی و حماسه‌ی ماندگار به راحتی گذشتند و مظهر غیرت و مردانگی را «نفله» خطاب کردند

آری وقتی پای غیرت و مردانگی به میان آید نامردان بی غیرت باید هم هشتک وارونه را برجسته کنند. چرا که اینجا پای غیرت و ایثار و مردانگی در میان است و بی غیرتان دیو سیرت را چه به جوانمردی و غیرت؟! چه حقیرند آنانکه که عنوان حقوقدان و استاد دانشگاه را با خود یدک می‌کشند، اما ذره‌ای انصاف و غیرت در وجودشان یافت نمی‌شود و برای قصاص مزاحمین نوامیس این آب و خاک سینه چاک می‌کنند و یقه می‌درند، اما برای جوانی که در راه دفاع از ناموس این آب و خاک جان خویش را فدا کرده واژه‌ی «نفله» را جایگزین واژه «شهادت» می‌کنند و جای شهید و جلاد را عوض می‌کنند و با ژست حقوقدان و استاد دانشگاه بر کرسی دانشگاه این آب و خاک در کمال گستاخی تکیه می‌زنند، اما غافل از آنکه این کرسی به برکت خون همین شهیدان به آنان رسیده است.

و اما سخنی با دختران و بانوان سرزمینم

به برکت حضور جوانمردان با غیرتی همچون شهید «حمیدرضا الداغی» که الحمدالله کم هم نیستند در کوچه پس کوچه‌های شهر با غرور و خیالی راحت قدم بگذارید و بدانید که جوانان غیرتمند این مرز و بوم هرجا که خطری شما را تهدیدکند تا پای جان از ناموس وطن دفاع خواهند کرد.

حقیقت این است که شهید حمیدرضا الداغی حجت را بر مسئولین تمام کرد. اکنون مسئولین امنیتی و انتظامی وظیفه دارند تا سازوکار مقابله با اشرار و مزاحمین نوامیس، جان و مال مردم را فراهم نمایند تا دیگر بار شاهد به قربانگاه رفتن مظلومانه جوانان غیرتمند این مرز و بوم نباشیم.

بی تردید اگر گشت‌های اطلاعاتی و انتظامی در سطح شهر‌ها چتر خود را گسترده‌تر نمایند فرصتی برای جولان دادن اراذل و اوباش و شغالان فراهم نخواهد شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار