کد خبر: 1154671
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۹
اغتشاشات و آشوب‌های پائیز ۱۴۰۱ از جنبه‌های مختلفی قابل بررسی است. دشمنان جمهوری اسلامی در اغتشاشات اخیر، به صورت مستقیم و علنی به ضدیت با ارزش‌های دینی مردم پرداختند.

اغتشاشات و آشوب‌های پائیز ۱۴۰۱ از جنبه‌های مختلفی قابل بررسی است. دشمنان جمهوری اسلامی در اغتشاشات اخیر، به صورت مستقیم و علنی به ضدیت با ارزش‌های دینی مردم پرداختند. هدف قرار دادن باور‌های مذهبی جامعه هدف اصلی اغتشاشگران بود و آن‌ها به روش‌های مختلف به دنبال مخدوش کردن اعتقادات مردم بودند.
از همان روز‌های ابتدایی اغتشاشات، بسیاری منتظر صحبت، جهت‌گیری و هدایت‌های مقام معظم رهبری بودند و وقتی ایشان دو هفته پس از شروع ماجرا، در دانشگاه تربیت پلیس امام حسن مجتبی (ع) به تبیین حوادث پرداختند و از نقشه و اهداف دشمنان پرده برداشتند، بسیاری از نقاط مبهم و محو، شفاف شد.
پس از آن رهبر انقلاب در سخنرانی‌هایشان به انحای مختلف به تحلیل وضعیت و شرایط کشور پرداختند و چشم‌انداز روشنی را پیش روی مردم قرار دادند. با توجه به اهمیت موضوع و سخنان مقام معظم رهبری، نیاز بود تا با جمع‌آوری صحبت‌های ایشان، تمام جوانب اتفاقات بررسی شود.
محمد جواد اخوان مدیرمسئول روزنامه جوان، در کتاب «در کمین ایران قوی» این کار را خیلی خوب و دقیق انجام داده تا منظومه‌ای تحلیلی تبیینی در اختیار خوانندگان قرار گیرد. اخوان در کتاب «در کمین ایران قوی» مجموعه بیانات رهبر انقلاب در نیمه دوم سال ۱۴۰۱ را مورد بررسی قرار داده و بخش‌هایی که به طور مستقیم و غیرمستقیم با حوادث اخیر ارتباط معنایی داشته را در کتاب آورده است.
کتاب «در کمین ایران قوی» را انتشارات روزنامه جوان به زودی به بازار نشر عرضه خواهد کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار