کد خبر: 1154196
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۳:۲۰
سردار غلامرضا سلیمانی:

امروز جنگ ما جنگ اقتصادی است که لازمه موفقیت در این جنگ «جهاد خدمت‌آفرینی» است، چراکه اگر جهاد خدمت موفق نشود، در جهاد تبیین هم موفقیت کمی خواهیم داشت.
سردار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین در گردهمایی و هم‌اندیشی مسئولان و مدیران اجرایی بسیج سازندگی گفت: بخشی از کار‌ها و تکالیفی که باید پیگیری کنیم، روشن است، توفیق خیلی بزرگی نصیب شما شده که با روحیه جهادی و بسیجی به مردم خدمت کنیم و این در حالی است که بعضی از مسئولان فاقد چنین روحیه‌ای هستند. رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه دولت اسلامی با حضور مردم شکل می‌گیرد، افزود: تحقق دولت اسلامی از مسیر همین شبکه‌سازی و حرکت‌های جهادی صورت می‌گیرد، به جز بسیج که امام (ره) نهال آن را کاشت، فقط این تشکیلات بسیج است که می‌تواند همه ظرفیت‌ها را برای تحقق دولت اسلامی به میدان بیاورد، البته این هم از طریق مردم‌سالاری اسلامی شکل می‌گیرد. وی افزود: رسالت ما در بسیج به جهت خدمتگزاری به مردم سنگین است، لذا شبکه‌سازی در بسیج سازندگی باید همچون گذشته دنبال شود و این چتر باید همچنان گسترده باشد، البته این را هم باید گفت که در جمهوری اسلامی مشکل مالی وجود ندارد، بلکه آنچه وجود دارد، ناشی از مشکلی است که ایجاد می‌کنیم، مانند توزیع غلط ثروت در کشور، لذا این قبیل موضوعات قابل رفع شدن است، چراکه جمهوری اسلامی به دنبال قسط و عدل است.
سردار سلیمانی بیان کرد: کاری که در بسیج سازندگی آغاز شده، امروز به بالندگی رسیده است، لذا باید توسعه یابد و این هم شدنی است.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: امروز جنگ ما جنگ اقتصادی است که لازمه موفقیت در این جنگ، «جهاد خدمت‌آفرینی» است، چراکه اگر جهاد خدمت موفق نشود، در جهاد تبیین هم موفقیت کمی خواهیم داشت. سردار سلیمانی در پایان با تأکید بر اینکه حاکمیت در سطح راهبردی با طرح‌های بسیج سازندگی موافق است، تأکید کرد: باید قوانین مربوط به بسیج تغییر کند که در همین رابطه طرح جامع بسیج در ستاد کل نیرو‌های مسلح در دست بررسی است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار