کد خبر: 1153548
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۳
رئیس جمهور ایجاد اشتغال را اولویت نخست کشور دانست و گفت: برای رفع مشکلات خوز‌ستان، اگر لازم باشد ۷۰ بار دیگر در این استان حضور می‌یابم.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از تسنیم، آیت الله سید ابراهیم رییسی رییس جمهور در جمع پرشور مردم اهواز در مصلی مهدیه اهواز اظهار داشت: استان خوزستان دین خود را ادا کرده و اکنون وظیفه ما مسولان است که به وظیفه خود عمل کنیم.

وی افزود: خوزستان دارای ظرفیت‌های بالایی است که مهمترین آن جوانان مستعد خوزستان است.

رییسی گفت: مسأله اشتغال اولویت اول دولت برای خوزستان است و مسولان تلاش کنند بومی گزینی کنند. همه بخش‌های دولت نسبت به ایجاد اشتغال موظف هستند و همه دستگاه‌ها باید برای ایجاد شغل تلاش کنند.

وی در ادامه افزود: برای رفع مشکلات خوزستان اگر لازم باشد ۷۰ بار به استان سفر می‌کنم و تا مشکلات استان حل نشود، دولت کوتاه نخواهند آمد.

رئیسی گفت: این مهر و محبت و حضور پرشور مردم نشان از عشق و تعهد مردم خوزستان به انقلاب و شهدا است. مردم خوزستان با امام و شهدا عهد وفاداری دارند، من رییس جمهور نیز به عهد خود با شما مردم وفادار خواهم بود.

وی با بیان اینکه ۶۰ هزاز سهمیه اشتغال خوزستان مورد تاکید است. دولت برای ایجاد شغل جهادی کار خواهد کرد گفت. در خوزستان عقب ماندگی داشتیم و وضعیت فاضلاب اهواز نباید به این شکل باشد و در یکسال گذشته کار‌های خوبی در آبفا شده که در ۱۵۰ جبهه آبفا کار میکند و به اندازه سی سال کار شده است. ۱۷۰۰ روستا آبرسانی شده است و در نیروگاه سازی در یکسال گذشته به اندازه دولت دوازدهم نیروگاه ساخته شده است.

رئیسی در ادامه گفت: در طرح غدیر بیش از ۴ میلیون نفر باید آب شرب دریافت کنند که اقدام‌های خوبی شده است.

رئیس جمهور کشور با بیان اینکه شخصا پیگیر مسایل خوزستان خواهم بود گفت: مدیران استان باید در تراز مردم خوزستان باشد و هر مدیری که خسته و تحول خواه نباشد باید عوض شود.

وی افزود: امروز به حرکت جهادی داریم و در خوزستان حرکت معمولی جواب نمی‌دهد. اجرای عدالت و مبارزه با فقر و تبعیض در دستور کار و ماموریت دولت است و مدیران خوزستان با فقر و فساد و تبعیض برخورد کنند. امروز وظیفه سنگینی در خدمت به مردم داریم. در خوزستان زمین کم نداریم و خوزستان برای حل مسایل مسکن زوجین جوان و مستأجران با امکانات داخل استان قابل حل است. وعده دولت در حل مسأله مسکن جدی است و به قول خود در خانه دار شدن مردم پایبند است.

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار