کد خبر: 1151859
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۸
تفاهم‌نامه همکاری و مشارکت در طرح، ساخت و سرمایه‌گذاری واحد مسکونی در اراضی متعلق به دانشگاه تهران برای تأمین مسکن اساتید جوان، اعضای هیأت علمی دانشگاه و کارمندان دانشگاه تهران بین دانشگاه تهران و شهرداری تهران منعقد شد.
به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، تفاهم‌نامه همکاری و مشارکت در طرح، ساخت و سرمایه‌گذاری برای احداث ۷۰۰۰ واحد مسکونی در اراضی متعلق به دانشگاه تهران برای تأمین مسکن اساتید جوان، اعضای هیأت علمی دانشگاه و کارمندان دانشگاه تهران بین  سید محمد مقیمی رئیس دانشگاه تهران و علیرضا زاکانی شهردار تهران منعقد شد.

بر اساس این تفاهم‌نامه، شناسایی و معرفی اراضی دارای سند قطعی مالکیت با قابلیت تخصیص به موضوع تفاهم‌نامه از سوی دانشگاه تهران صورت می‌گیرد و برای ساخت و سرمایه‌گذاری زمین معرفی‌شده توسط طرفین تفاهم‌نامه اقدام می‌شود.

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران به نمایندگی از شهرداری تهران و رئیس سازمان توسعه و سرمایه‌گذاری دانشگاه تهران به نمایندگی از دانشگاه تهران، مسئولیت پیشبرد موضوع تفاهم‌نامه و پیگیری تحقق آن را برعهده دارند.

مدت زمان تفاهم‌نامه از زمان امضا ۵ سال تعیین شده است و در صورت توافق طرفین قابل تمدید خواهد بود.

مبادله تفاهم‌نامه همکاری و مشارکت در طرح، ساخت و سرمایه‌گذاری برای تولید ۷ هزار واحد مسکونی در اراضی متعلق به دانشگاه تهران برای تأمین مسکن اساتید جوان، اعضای هیأت علمی دانشگاه و یاوران علمی (کارمندان) دانشگاه تهران در نشست شورای دانشگاه تهران با حضور اعضای هیات رئیسه دانشگاه، روسای دانشکدگان، دانشکده‌ها، پردیس‌ها و مراکز وابسته به دانشگاه تهران برگزار شد، صورت گرفت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار