کد خبر: 1151672
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۴
برنامه تلویزیونی «محفل» با ایجاد موج جدی اهتمام به قرآن در جامعه استقبال عمومی از مؤسسات و مراکز قرآنی را افزایش داده است.
برنامه تلویزیونی و متفاوت «محفل» که با رویکرد جدید و با هدف آشنایی و انس بیشتر جامعه با قرآن کریم همه روزه قبل از افطار از شبکه سوم سیما به روی آنتن می‌‌رود و با استقبال خوبی در فضای عمومی و میان مردم در کشور‌های مختلف اسلامی قرار گرفته است، توانسته علاوه بر آثار مثبت اجتماعی و ایجاد موج جدی اهتمام به قرآن در جامعه استقبال عمومی از مؤسسات و مراکز قرآنی را نیز افزایش دهد.

بر همین اساس و با ایجاد موج گسترده فعالیت‌های قرآنی و اقبال بیشتر مردم برای حضور و مشارکت در این فعالیت‌ها و لزوم معرفی مؤسسات و خانه‌های قرآنی برای استفاده بیشتر آحاد جامعه از معارف غنی قرآن کریم و همچنین توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی در کشور، بانک اطلاعات مؤسسات و خانه‌‌های قرآن شهری و روستایی تحت نظر سازمان تبلیغات اسلامی به روز رسانی و منتشر شد.

علاقه‌مندان به ساحت مقدس قرآن کریم می‌‌توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان دارالقرآن الکریم به نشانی www.telavat.ir و یا کانال اطلاع‌‌رسانی این سازمان در پیام‌‌رسان ایتا به نشانی @telaavat و با انتخاب استان مورد نظر، نزدیک‌‌ترین پایگاه قرآنی به محل کار یا سکونت خود را انتخاب و به این مراکز مراجعه کنند.

به گزارش فارس، در حال حاضر بالغ بر ۲ هزار مؤسسه قرآن و عترت و ۶ هزار خانه قرآن شهری و روستایی در اقصی نقاط کشور و تحت نظر سازمان دارالقرآن الکریم در حال فعالیت و ارائه خدمات آموزشی و تبلیغی و ترویجی به جامعه هستند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار