کد خبر: 1151169
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۹
همزمان با سراسر کشور؛
همزمان با سراسر کشور، مردم ولایی و مرزدار شهرستان پارس آباد با حضور حداکثری خود در راهپیمایی جهانی روز قدس شرکت کرده و بار دیگر حمایت خود را از مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، مراسم روز جهانی قدس در شهرستان پارس‌آباد همزمان با سراسر کشور، روز جمعه ساعت ۱۰:۳۰ صبح با اجتماع آحاد مردم از میدان سپاه آغاز و سپس به صورت راهپیمایی به سمت مصلی و میعادگاه نماز جمعه انجام شد.

قشرهای مختلف مردم اعم از زن و مرد، پیر و جوان، کارگر و کارمند، دانشجو و دانش‌آموز و بازاری همه و همه در خلق این صحنه زیبا و حماسه باشکوه نقش آفرینی کردند.

مردم ولایت مدار و همیشه در صحنه شهرستان پارس آباد با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس و با فریاد «مرگ بر اسرائیل» نفرت و انزجار خود را از رژیم غاصب و کودک‌کش صهیونیستی به نمایش گذاشتند.

روز جهانی قدس نماد باشکوهی از یکدلی و انسجام مسلمانان است

جابر جهان بین فرماندار شهرستان پارس آباد به عنوان سخنران مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس اظهار کرد: بار دیگر فریاد آزادی خواهی مردم مظلوم فلسطین، توسط شما مردم روزه دار و ولایتمدار شهرستان پارس آباد با حضوری گسترده و پرشور، همگام و هم صدا با ملت بزرگ ایران، مسلمانان و آزادی خواهان اقصی نقاط جهان در هم آمیخت و برگ زرین دیگری را در تاریخ ایران اسلامی و این شهرستان به ثبت رسانید.

وی با اشاره به اینکه روز جهانی قدس نماد باشکوهی از یکدلی و انسجام مسلمانان است، افزود: روز قدس، روزی است که جهان اسلام و انسان‌های آزادیخواه بر علیه اشغالگران در صفی واحد برای دفاع از مظلومیت قیام کرده و فریاد حمایت خود از مظلومان را یک صدا به استکبار جهانی می‌رسانند.

فرماندار شهرستان پارس آباد ادامه داد: روز قدس نماد وحدت مسلمانان جهان علیه ظلم است و با اشاره به اهمیت روز جهانی قدس، همان گونه که امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب همواره تأکید داشته‌اند، مسئله فلسطین مهم‌ترین مسئله جهان اسلام محسوب می‌شود و حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس خنثی‌کننده نقشه شوم دشمنان است.

راهپیمایی روز جهانی قدس با قرائت قطعنامه به پایان رسید و مردم شهرستان پارس آباد با سردادن «الله اکبر، خامنه ای رهبر» هر بند قطعنامه را تأیید کردند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر