کد خبر: 1151165
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۲
استاندار اردبیل:
استاندار اردبیل گفت: طی ماه‌های آتی بزرگ‌ترین سرم‌سازی خصوصی کشور با ایجاد اشتغال برای بیش از ۲۵۰ نفر به بهره‌برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، سیدحامدعاملی در پیگیری میدانی رفع موانع واحدهای تولیدی استان با بیان این‌که بزرگ‌ترین مجموعه سرم‌سازی بخش خصوصی کشور در استان آماده بهره‌برداری است اظهار داشت: با تأمین سرمایه در گردش مورد نیاز، بهره‌برداری از این مجموعه طی ماه‌های آتی با ایجاد اشتغال برای بیش از 250 نفر آغاز خواهد شد.

عاملی اظهار کرد: بزرگ‌ترین مجموعه سرم‌سازی بخش خصوصی کشور در استان اردبیل آماده بهره‌برداری است که با تأمین سرمایه در گردش مورد نیاز، طی ماه‌های آتی با اشتغال‌زایی بیش از 250 نفری به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی افزود: در خصوص قرارداد منعقدشده میان مجموعه خودروسازی سبلان‌خودرو مایوان اردبیل با وزارت کشور برای تولید مینی‌بوس و همچنین درباره طرح توسعه این مجموعه جهت تولید کشنده‌ها اقدامات و پیگیری‌های لازم انجام می‌شود.

استاندار اردبیل بیان کرد: تولید پنل‌های خورشیدی و میکرواینجکشن‌ها یکی دیگر از مجموعه‌های تولیدی مهم استان اردبیل است که با پیگیری‌های مورد نیاز تلاش می‌شود امسال به بهره‌برداری برسد.

عاملی تصریح کرد: سال گذشته برای پست دوم برق مجموعه شهرک صنعتی 2 با تأمین 100میلیارد تومان اعتبار اقدام شد که با تلاش‌های انجام‌یافته، این پست 63 کیلوولت به‌زودی به بهره‌برداری خواهد رسید.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر