کد خبر: 1149304
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۴
مدیرکل کمیته امداد اردبیل:
مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: هشت هزار و ۷۳۰ نفر در قالب طرح ایتام و محسنین در گروه سنی زیر ۱۸ سال تحت پوشش کمیته امداد هستند و ما از ظرفیت ۱۸ هزار حامی نیز بهره‌مند هستیم.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، علیرضا حسین‌نژاد در جلسه هماهنگی برگزاری جشن رمضان در اردبیل اظهار کرد: جشن رمضان امسال همزمان با شب میلاد کریم اهل بیت در اردبیل و سایر شهرها آغاز می‌شود که در قالب این جشن تلاش می‌کنیم تا برنامه‌های متنوعی را اجرا کنیم.

وی ثبت‌نام از حامیان طرح اکرام و محسنین را از مهمترین برنامه‌های جشن رمضان اعلام کرد و گفت: در کنار ثبت‌نام از حامیان طرح اکرام و محسنین، برپایی ایستگاه نقاشی کودکان، اجرای برنامه‌های شاد و مفرح و اجرای مسابقه را با همکاری نهادهای مختلف در محوطه بقعه شیخ صفی‌الدین اردبیلی شاهد خواهیم بود.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل تصریح کرد: از ۱۴ تا ۱۷ ماه مبارک رمضان از ساعت ۲۱ تا ۲۳ این برنامه برگزار خواهد شد تا شاهد جذب حامیان، کمک‌ها و نذورات مردم برای دستگیری از نیازمندان، فقرا، ایتام و محسنین باشیم.

حسین‌نژاد افزود: در قالب این برنامه اطعام نیازمندان و اکرام ایتام مورد توجه قرار گرفته و سعی ما بر این است تا غرفه‌هایی را نیز با هدف ارائه محصولات خودکفایی و اشتغال مددجویان کمیته امداد در محوطه بقعه شیخ صفی‌الدین برپا کرده و به مخاطبان ارائه کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: این برنامه‌ها با همراهی خیرین و با هدف برپایی سفره‌های احسان و تأمین سبد غذایی برای اطعام نیازمندان و مددجویان تحت پوشش کمیته امداد انجام می‌شود که شعار هر ساله این برنامه نیز «اطعام نیازمندان و اکرام ایتام و محسنین» است.

حسین‌نژاد اضافه کرد: در ۱۷۰ پایگاه و ۱۵۴ مرکز نیکوکاری استان و همچنین ۱۶ اداره کمیته امداد در شهرهای مختلف استان کمک‌های مردمی را جمع‌آوری می‌کنیم تا به یاری نیازمندان بشتابیم.

وی بیان کرد: هشت هزار و ۷۳۰ نفر در قالب طرح ایتام و محسنین در گروه سنی زیر ۱۸ سال تحت پوشش کمیته امداد هستند و ما از ظرفیت ۱۸ هزار حامی نیز بهره‌مند هستیم.

حسین‌نژاد با بیان اینکه ۹۳۰ نفر از فرزندان ایتام فاقد حامی هستند، اظهار کرد: در ایام ماه مبارک رمضان امسال تلاش ما بر این است تا سه هزار حامی جدید را نیز شناسایی و جذب کرده تا از ظرفیت آنها استفاده کنیم.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل ضرورت افزایش سرانه پرداختی برای نیازمندان را یادآور شد و تصریح کرد: باید این سرانه را افزایش دهیم تا مشکلات معیشتی جامعه هدف کمیته امداد برطرف شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر