کد خبر: 1149295
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۵
مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل:
مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: احداث واحدهای مسکونی در اردبیل آغاز شده و ۱۵ هزار متقاضی وجه اولیه را پرداخت کرده‌اند و به همین منظور زمین نیز برای احداث ۵ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن مشخص شده است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، محبوب حیدری در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: موضوعی مبنی بر حذف متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن از لیست وجود ندارد و تلاش بر پرداخت منابع در ماه‌های بعدی مطرح است که به همین منظور علی‌رغم اینکه اعلام شده تا مبالغ متقاضیان در اسرع وقت پرداخت شود، اما اولویت انتخاب با متقاضیان پرداخت وجه است.

وی با اشاره به اینکه ترغیب متقاضیان برای پرداخت مبلغ‌های مسکن ملی در دستور کار قرار گرفته است، بیان کرد: در حال حاضر در اردبیل احداث واحدهای مسکونی آغاز شده و 15 هزار متقاضی وجه اولیه را پرداخت کرده‌اند و به همین منظور زمین نیز برای احداث 5 هزار و 500 واحد مسکن مشخص شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: با در نظر گرفتن تغییر قیمت‌ها در کشور مبالغ بیشتری در نظر گرفته شده و مهلت اولیه برای پرداخت این مبلغ تا آخر فروردین‌ماه است، ولی در صورتی که متقاضی با مشکل در پرداخت مبلغ مواجه باشد می‌تواند در ماه‌های آینده نسبت به پرداخت وجه مورد نظر اقدام کند.

حیدری خاطرنشان کرد: تحویل به موقع واحدها یکی از اولویت‌های اساسی و مهم برای راه و شهرسازی است، اما در صورتی که مبالغ پرداختی نیز در اسرع وقت پرداخته شود و بتوانیم با مبلغ واریزی نسبت به پرداخت تسهیلات نیز اقدامات لازم را انجام دهیم که این موضوع در حال حاضر جزو اولویت‌های اساسی و مهم است.

وی تصریح کرد: محل تامین منابع برای ساخت واحدها آورده اشخاص است، بنابراین اگر در این زمینه با مشکل مواجه شویم در احداث و تکمیل نیز با مشکل مواجه خواهیم بود که به همین منظور امری لازم و ضروری است تا پرداختی‌ها به سرعت و در زمان مقرر پرداخت شود تا مشکلات ساخت واحدها نیز به حداقل برسد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل افزود: در حال حاضر متقاضیان واجد شرایط در استان 46 هزار و 454 نفر در استان هستند و متقاضیان نهایی نیز به 37 هزار و 150 مورد رسیده و در حال حاضر بیش از 26 هزار و 739 متقاضی نیز افتتاح حساب انجام داده‌اند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر