کد خبر: 1148387
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۸
دیدار تیم‌های سپاهان اصفهان و صنعت نفت آبادان در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال با برتری شاگردان مورایس به پایان رسید.

به گزارش  جوان آنلاین به نقل از  فارس، در ادامه رقابت‌های هفته بیست و چهارم لیگ برترفوتبال کشور تیم سپاهان اصفهان از ساعت ۱۹ در ورزشگاه نقش چهان به مصاف تیم صنعت نفت آبادان رفت که این دیدار با برتری یک بر صفر سپاهانی‌ها به پایان رسید.

شاگردان مورایس با پیروزی در این دیدار ۵۲ امتیازی شدند و به صدر نشینی خود در لیگ برتر ادامه دادند تا نهمین پیروزی متوالی خود را جشن بگیرند. در مقابل صنعت نفت آبادان با شکست در این دیدار ۱۳ امتیازی باقی ماند و به لبه پرتگاه نزدیک‌تر شد.

داور: یاسر همرنگ

کمک‌ها: آرمان اسعدی - هیوا بهمنی

کارت زرد: حکیم نصاری و میثم تهی دست از صنعت نفت آبادان

کارت قرمز: -

گل: رامین رضاییان (۴۱) برای سپاهان اصفهان

* لحظات مهم بازی:

* در دقیقه ۴۱ ضربه سر رامین رضاییان را مدافع تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از روی خط دروازه برگرداند امام کمک داور بازی آن را گل تشخیص داد تا در بازی جنجال به پا شود.

* بعد از تصمیم داور بازیکنان ۲ تیم با یک دیگر درگیر شدند که در داور با نشان دادن ۲ کارت زرد به بازیکنان صنعت نفت ختم غائله کرد.

* در نیمه دوم در دقیقه ۵۹ شوت سرکش امیدنورافکن به تیرک افقی دروازه صنعت نفت برخورد کرد.

* در دقیقه ۷۹ بازی ضربه ایستگاهی امیدنورافکن به شکل خطر ناکی از کنار دروازه صنعت نفت به بیرون رفت.

* در دقیقه ۸۴ ضربه خطرناک شهریار مغانلو از کنار دروازه صنعت نفت آبادان به بیرون رفت تا آخ از نهاد هواداران سپاهان بلند شود.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار