کد خبر: 1148250
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۴
یک  نماینده مجلس شورای اسلامی:
رضایی گفت: فضای فرهنگی حاکم بر دفاع مقدس بزرگ‌ترین دانشگاهی است که می‌تواند، نسل جوان را با آرمان‌ها و ارزش‌های دفاع مقدس آشنا کند.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از دفاع‌پرس، علی اکبر کریمی، نماینده مجلس شورای اسلامی، با اشاره به برگزاری اردو‌های راهیان نور و تأثیرات تربیتی آن بر نسل جوان اظهار داشت: فضای فرهنگی حاکم بر دفاع مقدس بزرگ‌ترین دانشگاهی است که می‌تواند، نسل جوان را با آرمان‌ها و ارزش‌های دفاع مقدس آشنا کند.

کریمی خاطرنشان کرد: همانطور که حضرت امام خمینی در پیام‌هایی که در سال‌های دفاع مقدس با مضمون روحیه بسیجی مردم ایران برای برون‌رفت از مشکلات صادر می‌کردند، امروز هم تفکر بسیجی می‌تواند، مشکلات جامعه را حل کند و مردم را به آرامش اقتصادی برساند.

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: راهکار آشنایی با تفکر بسیجی و فرهنگ دفاع مقدس حضور در مناطق عملیاتی است، دفاع مقدس مظهر اخلاص است، زیرا شهدا و رزمندگان بدون هیچ چشم‌داشتی و برای رضای خدا جان بر کف مردم شدند تا دست اجنبی به ناموس ایرانی نرسد.

وی با بیان اینکه شهدا از ایران اسلامی و همه آرمان‌های اسلامی پاسداری کردند، گفت: حضور نسل جوان در مکان‌هایی که شهدا به ملکوت اعلا پیوسته‌اند فرصت مغتنمی است تا بتوانند از بهترین خلق خدا الگوگیری کنند، ما اسوه‌ها و الگو‌های زیادی در دفاع مقدس داریم که هر کدامشان دریایی از ایمان و اخلاص هستند.

کریمی اظهار کرد: متأسفانه به دلیل شرایط کرونایی ما طی چند سال گذشته نتوانستیم اردو‌های راهیان نور را برگزار کنیم، به حمدالله از امسال مجددا این اردو‌ها از سرگرفته می‌شود و امیدواریم که بیش از پیش اثرگذاری خود را نشان دهد، قطعاً مسئولان امر هم در جهت حمایت و تقویت این اردو‌ها گام‌های اساسی برمی‌دارند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار