کد خبر: 1147757
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۷
مدیرکل هواشناسی استان تهران گفت: با نفوذ سامانه بارشی از یکشنبه تا سه شنبه ورزش بادشدید، برف و کولاک مورد انتظار بوده و احتمال آبگرفتگی معابر، لغزندگی جاده‌ها و ریزش سنگ در مناطق کوهستانی وجود دارد.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، مازیار غلامی مدیرکل هواشناسی استان تهران اظهار کرد: وضعیت جوی استان تهران تا فردا نیمه ابری گاهی با وزش باد و در مناطق پرتردد همراه با غبار محلی و در بعضی نقاط در ساعات بعدازظهر رگبار پراکنده خواهد بود.

وی گفت: با نفوذ سامانه بارشی از بعدازظهر یکشنبه تا سه شنبه، رگبار و رعدوبرق، وزش بادشدید، بارش تگرگ، برف و کولاک در ارتفاعات و پدیده مه در نیمه شمالی استان و ارتفاعات شمال غرب مورد انتظار است.

مدیرکل هواشناسی استان تهران ادامه داد: در این مدت احتمال لغزندگی جاده‌ها و کاهش دید، آبگرفتگی معابر، اختلال در حمل و نقل، جاری شدن روان آب و ریزش سنگ در مناطق کوهستانی وجود داشته و صاعقه و خسارت به سازه‌های موقت و چادر‌های مسافرتی و بخش کشاورزی پیش بینی می‌شود.

وی افزود: توصیه می‌شود از اتراق کردن در حاشیه و بستر روخانه‌ها و مسیل‌ها خودداری کرده و از فعالیت‌های کوهنوردی و چرای دام پرهیز و لایروبی کانال‌ها و آب رو‌ها انجام شود و بخش کشاورزی از تجهیزاتی مانند توری روی باغ‌ها و سامانه ضد تگرگ استفاده کند و نهاده‌ها کشاورزی به مکان‌های مسقف منتقل شود.

غلامی گفت: از روز دوشنبه کاهش نسبی دما و روز‌های سه شنبه و چهارشنبه افزایش تدریجی دما مورد انتظار است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار