کد خبر: 1144439
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۸

تعمیر لباسشویی بوش در تبریز به عوامل زیادی بستگی دارد که مهمترین آن نوع نقص ایجاد شده در لباسشویی شما است. برای همه نا لباسشویی بوش راحتی، آرامش و سبک زندگی لوکس را به همراه آورده است.

در صورتیکه این ماشین خراب شد، همه این آرامش ها نیز از بین می رود. در این حال شما مجبورید لباس ها را با دست بشویید یا به فکر خرید لباسشویی بوش جدید باشید.

به صرفه ترین و بهترین راه حل برای چنین مواقعی تعمیر لباسشویی بوش در تبریز است. برای این مار می توانید از نیروهای نمایندگی لباسشویی بوش در تبریز درخواست همکاری نمایید. برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص انواع خرابی های رایج در لباسشویی بوش به ادامه مقاله بپردازید.

تعمیر لباسشویی بوش در تبریز

درخواست همکاری از تعمیر لباسشویی بوش در تبریز برای زمانی که ماشین لباسشویی بوش روشن نمی شود

مانند هر وسیله برقی، ماشین لباسشویی می تواند از کار بیفتد. در اکثر موارد، دلیل کار نکردن ماشین لباسشویی بسیار ساده است و خودتان آن را تعمیر می کنید؛ اما اگر مشکلات بزرگتری باشد می توانید از نیروهای تعمیر لباسشویی بوش در تبریز درخواست همکاری نمایید.

وقتی ماشین لباسشویی شما روشن نمی شود، اولین چیزی که باید بررسی کنید این است که چراغ پاور دستگاه شما روشن است یا خیر. در بیشتر موارد که ماشین لباسشویی اصلا روشن نمی شود، چراغ خاموش می شود. این به این معنی است که مشکل در تامین برق است، به ویژه اینکه جریان نمی تواند به ماشین لباسشویی برسد تا کار خود را شروع کند.

در این هنگام باید بررسی کنید این است که آیا پریز به درستی قرار گرفته است و آیا برق را منتقل می کند یا خیر. همانطور که در بسیاری از موارد مشابه ذکر کردیم، برای اطمینان از عملکرد صحیح آن، می توانید سشوار یا هر وسیله دیگری را در سوکت خاص امتحان کنید.

یکی از رایج ترین دلیل دیگر عدم کار نکردن لباسشویی مربوط به سایش کابل مرکزی منتهی به پریز است. با توجه به اینکه معمولاً کابل را روی زمین می بینید، ممکن است با جابجایی دستگاه یا برخی اثاثیه نزدیک به آن آسیب وارد کرده باشید.

دلیل کاملاً رایج دیگر با توجه به تحقیقات نمایندگی لباسشویی بوش در تبریز، آسیب به دکمه فعال سازی دستگاه شما است. در اصل، در حالی که هیچ آسیبی به جریان الکتریسیته وارد نمی شود، نقص در دکمه مانع از روشن شدن ماشین لباسشویی می شود. البته تعویض - تعمیر دکمه بلافاصله مشکل را حل می کند.

در نهایت، اگر ناتوانی در کار با دستگاه الکتریکی شما هیچ یک از موارد فوق نیست، احتمالاً بخشی از مدار الکتریکی دستگاه شما آسیب دیده است. می تواند روی برد، در برخی از سیم کشی های داخلی یا هر جای دیگری باشد.

یافتن مشکلات در مدارهای الکتریکی و همچنین تعمیر دستگاه های الکتریکی با مشکل در منبع تغذیه باید توسط تکنسین های واجد شرایط نمایندگی لباسشویی بوش در تبریز انجام شود. اولاً به این دلیل که تعمیرات خاص نیاز به تجربه و دانش زیادی دارد و ثانیاً خطرات زیادی در کمین کسی است که دانش تعمیر لباسشویی بوش در تبریز را ندارد.

تعمیر لباسشویی بوش در تبریز

چرا درام ماشین لباسشویی بوش من نمی چرخد؟

دلایل چرخاندن درام ماشین لباسشویی می تواند متفاوت باشد و به عوامل مختلفی بستگی دارد. با این حال، خبر خوب این است که در اکثر موارد می توان این اختلال خاص را به راحتی برطرف کرد. چه با یک مداخله کوچک توسط خودتان و چه با تعمیر ماشین لباسشویی حرفه ای توسط کارگاه تخصصی نمایندگی لباسشویی بوش در تبریز، تنها در چند دقیقه دستگاه برقی خود را دوباره به کار خواهید برد.

اما بیایید به دلایل و اقداماتی که در صورت عدم چرخش درام ماشین لباسشویی شما باید انجام دهید، نگاهی دقیق بیندازیم:

درام می چرخد

همانطور که در بالا ذکر کردیم، زمانی که درام در ماشین لباسشویی نمی چرخد، ممکن است دلیل آن هم به خود درام و هم به دلیل نقص مکانیکی دستگاه الکتریکی شما باشد. بنابراین اولین کاری که باید انجام دهید این است که بررسی کنید آیا درام به صورت دستی می چرخد ​​یا خیر. اگر می توانید درام را به راحتی با دست بچرخانید، مرحله بعدی این است که تسمه واشر را بررسی کنید.

بررسی تسمه را می توان بسیار آسان انجام داد. پس از جدا کردن دستگاه از برق، درپوش ماشین لباسشویی را در پشت آن بردارید و بررسی کنید که آیا تسمه از جای خود خارج شده یا بریده شده است. در صورت مشکل با نصب مجدد آن مشکل حل می شود؛ اما اگر تسمه مجددا بریده شده است، باید با نیروهای تعمیر لباسشویی بوش در تبریز تماس بگیرید تا در محل شما حاضر شده و تعمیر دستگاه شما را برعهده بگیرند.

در صورتی که مشکلی در تسمه پیدا نکردید، ممکن است آسیب کمی جدی تر باشد. در بیشتر مواردی که بر می خوریم، عدم چرخش درام واشر یا به دلیل خرابی موتور است یا برخی سیم کشی های فرسوده منتهی به موتور و یا حتی برد مدار است. برای رفع این نقص ها دیگر کاری از دست شما بر نمی آید و نیازمند تخصص کامل است. می توانید از نیروهای تعمیر لباسشویی بوش در تبریز درخواست کمک نمایید.

درام نمی چرخد

دسته دوم از خرابی هایی که درام ماشین لباسشویی نمی چرخد، خرابی هایی است که در آن حتی با دست شما درام نمی چرخد. یک علت کاملاً محتمل این است که درام ماشین لباسشویی توسط مقداری سکه یا شی ریز گیر کرده است. داخل سطل را بررسی کنید تا مطمئن شوید که هیچ جسمی وجود ندارد.

اگر علت گیر کردن و چرخاندن درام واشر جسمی نباشد، به احتمال زیاد مشکل به دلیل بلبرینگ است. یاتاقان های مسدود شده یکی از رایج ترین عیب های ماشین لباسشویی بوش است. تعویض آنها به راحتی توسط کادر مجرب شرکت تعمیر لباسشویی بوش در تبریز با کمترین هزینه قابل انجام است.

 

مراجعه به مرکز تعمیر لباسشویی بوش در تبریز برای زمانی که ماشین لباسشویی بوش سر و صدا می کند

یک مشکل نسبتاً رایج که بسیاری از نیروهای مرکز تعمیر لباسشویی بوش در تبریز با آن مواجه هستند، صدای ماشین لباسشویی است. یک نقص نسبتاً رایج که می تواند توسط چندین عامل ایجاد شود. رایج ترین دلایل صدای ماشین لباسشویی بوش به صورت زیر است:

ماشین لباسشویی تراز نشده است

اولین و مهمترین نکته ای که در ماشین لباسشویی پرسروصدا باید به آن توجه کنید، قرارگیری صحیح آن است. این بدان معناست که دستگاه الکتریکی شما باید روی یک سطح صاف قرار گیرد تا به درستی آن را تثبیت کند. پس از آن باید تراز مناسب ماشین لباسشویی شما انجام شود تا پایداری مربوط به دست آید.

اگر ماشین لباسشویی به درستی تراز نشده باشد، هر بار که دستگاه شما کار می کند و به خصوص در حین چرخش، نتیجه آن صدای بلندی خواهد بود. بنابراین اولین چیزی که باید به آن توجه کنید این است که آیا دستگاه شما به درستی روی زمین قرار گرفته است یا خیر.

پین های حمل و نقل از ماشین لباسشویی جدا نشده اند

اگر سر و صدا ادامه پیدا کرد، بهتر است به پشت دستگاه خود نگاه کنید تا ببینید آیا پین های حمل و نقل از ماشین لباسشویی جدا شده اند یا خیر. رولپلاک در هنگام حمل و نقل ماشین لباسشویی به منظور محافظت از درام آن استفاده می شود. اگر همه آنها هنگام نصب دستگاه حذف نشوند، ممکن است برخی از آنها از عملکرد بدون مشکل دستگاه الکتریکی شما جلوگیری کنند.

شیلنگ های ماشین لباسشویی به درستی نصب نشده اند

اگر مطمئن شده اید که پین ​​ها هم دلیل صدای ماشین لباسشویی نیستند، طبق تجربه نیروهای تعمیر لباسشویی بوش در تبریز باید علت را در اتصال لوله های آن جستجو کنید. اگر شیلنگ های ماشین لباسشویی به درستی نصب نشده باشند، بسیار منطقی است و در کنار آن صدای بلندی تولید می شود.

اتصال لوله ها نیاز به دانش خاصی ندارد و هر کسی می تواند آن را تکمیل کند. اما مواقعی پیش می آید که به دلیل عجله یا بی احتیاطی، لوله ها به درستی قرار نمی گیرند. بنابراین به محض اینکه آب از لوله های ماشین لباسشویی عبور می کند، ممکن است ضربان داشته باشد و با دستگاه الکتریکی یا جسم دیگری تماس پیدا کند. 

یک شی در فیلتر ماشین لباسشویی گیر کرده است

در نهایت حتی اگر لوله ها به درستی نصب شده باشند و مشکلی ایجاد نکنند باید بررسی کنید که آیا جسمی در فیلتر ماشین لباسشویی گیر افتاده است یا خیر. در بسیاری از مواقع به دلیل وجود اشیای ریز در جیب لباس، این اجسام وارد درام ماشین لباسشویی و سپس فیلتر می شوند.

یک جسم خارجی در فیلتر ماشین لباسشویی ممکن است در حین کار دستگاه شما صداهای بلند ایجاد کند. بنابراین ایده خوبی است که یک بررسی سریع روی فیلتر انجام دهید تا مطمئن شوید چنین چیزی وجود ندارد. اگر به تنهایی از پس بررسی آن بر نمی آیید با دفتر نمایندگی لباسشویی بوش در تبریز تماس بگیرید.

اگر همه موارد بالا را بی فایده بررسی کرده اید، بهتر است بیشتر آزمایش نکنید. تعمیر لباسشویی بوش در تبریز نیاز به دانش تخصصی و آموزش فنی دارد. بدین جهت بهترین کار در این مواقع تماس با مرکز نمایندگی لباسشویی بوش در تبریز است.

 

*این مطلب جنبه تبلیغاتی دارد.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار